Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Find nålen i høstakken

0

Hej Economic !

Af og til, så har Jeg behov for at kunne finde frem til en helt specifik faktura.

- Og sommetider har vi Jeg meget få informationer at gå ud fra...

Aktuelt, så har Jeg behov for at finde en specifik faktura frem, som omhandler en IT reparations opgave, på en kundes Lenovo bærbar PC.
Jeg ved hvilken kunde, som fakturaen er skrevet til.  Og Jeg ved, at Lenovo-enhedens modelnummer / serienummer er skrevet i tekst på fakturaen.
Særligt sidstnævnte ting gør denne faktura anderledes end de øvrige.

Jeg har dog ingen ide om, hvad beløb fakturaen lyder på, eller hvilket år opgaven er udført.

Det giver rigtig mange muligheder, i dette tilfælde er der over 400 faktura til den aktuelle kunde,  og det er virkelig uhyggeligt mange fakturaer at sidde og kigge igennem for at finde den rigtige.

Vores gamle regnskabsprogram, som vi brugte før vi fik Economic, havde sådan en søge-funktion.

Der kunne man søge efter et (eller flere) ord, og systemet gik så alle faktura igennem, for at finde hvilke faktura der kunne komme i betragtning.  Det sparede enormt med tid og slid !   

Sådan en feature ville vi blive rigtig glade for i Economic !  

Ville I ikke overveje om det var en mulighed ? 

Takker på forhånd,

Mvh

Kim, Deltatek

lukket
i Forslag » Salg af (150 points)
lukket af

1 Svar

 
Bedste svar
Hej Kim

Den funktion du søger har vi - i hvert fald til en vis grad - allerede i Salg - Arkiv.

Hvis du kender kunden kan du udfylde kundenummer - evt ved at søge på navnet - og for at finde frem til den specifikke faktura kan du i feltet tekst søge på serienummeret. Det felt kigger nemlig på teksten på fakturalinjer, overskrift, tekst 1 og tekst 2 felterne.

Så hvis jeg har forstået din udfordring korrekt vil den blive løst på denne måde :)

Lad mig høre om du på den måde finder det du søger?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
valgt som bedste svar af