Hej,
jeg bruger "betalinger" en del - jeg har ikke SMARTpay, da omkostningen ikke giver mening ifht virksomhedens størrelse. Jeg kan fortsat sagtens downloade en liste med betalinger og indlæse i banken, men! Jeg oplever ofte problemer med funktionen "Kombinér betalinger med samme dato og leverandør (kun bankoverførsel/IBA".
Jeg bruger funktionen en del til især en enkelt leverandør, hvor jeg får mange fakturaer og kreditnotaer i en måned - her fungerer det godt frem for FI, hvor kreditnotaer ikke kan modregnes. Jeg har derfor altid funktionen til, da denne leverandør afregnes hver måned med 20-30 fakturaer.
Jeg anvender en "Diverse kreditor", når der kommer fakturaer fra leverandører, som vi umiddelbart ikke handler med regelmæssigt. I de tilfælde, hvor jeg så har flere betalinger på samme dag registreret på denne kreditor bliver de slået sammen, selvom det jo egentlig er til to forskellige.
Mit forslag:
Er det muligt, at indsætte en kriterie mere som hedder noget i retningen af ""Kombinér betalinger med samme dato, leverandør og kontonummer"?