Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Debitor/kreditor udligning

0
Det er nu blevet muligt at udvælge/fravælge alle fakturaer ved udligning. Udmærket tiltag, men jeg savner stadig at kunne udvælge/fravælge i blokke. Det kunne laves på samme måde som når man udvælger flere celler i et regneark, således at man klikker på den første til udligning og derefter holder skiftenøgle (shift) tasten nede samtidig med at man klikker på den næste udligning, hvorefter alle linier i mellem de to bliver udvalgt/fravalgt. Det er ret enerverende at have flere hundrede fakturaer og så skal sidde at klikke på hver eneste linie hvis der skal udlignes 100 fakturaer.
i Forslag » Salg af (310 points)

2 Svar

Hej med dig

Det er dejligt at høre at du er glad for den nye funktion. Det som er tanken med den er at du kan markere alle fakturaer og hvis der så er nogle enkelte du ikke vil udligne i denne betaling så fjerner du fluebenet fra den eller de der ikke skal udlignes. Dvs. du markerer alle fx. 200 og fjerne fluebenet i de 5 eller 10 der ikke skal med i udligningen.

Det er ikke præcis det du ønsker dig, men det skulle stadig gerne være en forbedring i forhold til manuelt at klikke på 100 fakturaer. Har du prøvet den løsning?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

Jeg er helt med på din pointe, men lige nu har jeg en sag, hvor jeg møjsommeligt må sidde og klikke på et ikon enten 158 gange for at udvælge eller 174 gange for at fravælge hvis alle er udvalg. Det er jo så et spørgsmål om at vælge mellem pest og kolera.

Det er derfor at jeg har fremsat et velment forslag hvor det med nogle få klik kan udvælge en blok og dermed spare en masse arbejde.
Forslag af (310 points)