forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Indlæg med fleste stemmer under Spørgsmål

0
stemmer
3
svar
73
visninger
Hej, Jeg har en vare der er registreret uden kategori (fordi der ikke fandtes varianter). Nu findes den i flere varianter, men man kan ikke ændre kategori. Kan det virkeligt passe at man er nødt til at oprette en ny vare ...
spurgt 14 Dec, 2010 i Spørgsmål » Lager af qabi (1,090 points)
0
stemmer
2
svar
754
visninger
Når du skriver en faktura i e-conomic, vil du som udgangspunkt have penge til gode ? og først senere skulle bogføre indbetalingen. Men hvis du får betalingen, allerede når du laver fakturaen, kan du i e-conomic vælge at bogføre indbetalingen med ...
spurgt 10 Dec, 2010 i Skyen » Svends e-conomic tip af Svend C (5,110 points)
0
stemmer
4
svar
276
visninger
Jeg savner rigtig meget nogle større vis ordre, vis faktura, vis skabelon osv. vinduer. De åbner som standard i størrelsen/zoom tilstanden på [color=#FF0000:1661kf6p]27,2%[/color:1661kf6p] og det er nærmest umuligt at læse noget som helst. Kunne være fint hvis det åbnede i min. ...
spurgt 9 Dec, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af remada (240 points)
0
stemmer
3
svar
243
visninger
Jeg har en kunde som har valgt, i samarbejde med mig, at bruge e-conomic funktion med overførsel til PBS, for på den måde at gøre faktureringen nemmere. Kunden har valgt at lade PBS udsende fakturaerne for ikke selv at skulle sidde ...
spurgt 9 Dec, 2010 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Kitti Hørup (290 points)
0
stemmer
2
svar
185
visninger
Hej, Som ny bruger af e-conomic, har jeg været inde og tilpasse skabelonerne af faktura osv., så vi beholder vores oprindelige layout. Det eneste jeg ikke kan få som før, er måden at skrive datoen på. Vi vil meget gerne kunne ...
spurgt 9 Dec, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Paradies (120 points)
0
stemmer
3
svar
253
visninger
Jeg vil gerne foreslå et onlinekursus med fokus på lettest mulig bogføring via bank-filer. Herunder: -Fakturering af kunder via FI-kort -Indlæsning og bogføring af indbetalinger via FI-advisering -Opfølgning på manglende betalinger hvilket medfører automatiske rykkere -Daglig Bogføring via importerede kontoudtog fra ...
spurgt 8 Dec, 2010 i Forslag » Online kurser af 264552 (150 points)
0
stemmer
7
svar
304
visninger
Så har jeg gennemgået den nye kassekladde igen. Jeg vil besvare de 3 stillede spørgsmål efter mine generelle bemærkninger: [u:3uo6277g]Anlægskartotek[/u:3uo6277g] Den væsentligste bemærkning her er, at bogførte anlægsaktiver ikke slår igennem i resten af systemet, man kan således ikke afskrive, eller ...
spurgt 8 Dec, 2010 i Forslag » Superkladde af SusanneK (15,800 points)
0
stemmer
3
svar
108
visninger
hej...... Jeg mangler nogle søge funktioner: 1. hvilke ordrenr. er en given vare med på jeg ved godt at man kan få vist ordrelinjer men har man 400 linjer i ordre er det en smule uorveskueligt og tidskrævende at finde varen ...
spurgt 8 Dec, 2010 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Bolette (1,150 points)
0
stemmer
0
svar
125
visninger
Indhold af opdatering 14. december 2010 <ul> <li>Ny brugervenlig opsætning af kassekladder[/*:m:tsrvz2ui] <li>Forbedrede popups[/*:m:tsrvz2ui] <li>Hver liste har nu eget feedbackområde[/*:m:tsrvz2ui] <li>Standard kassekladdenavne er nu oversat[/*:m:tsrvz2ui] <li>Ny menu med adgang kunde/leverandør liste[/*:m:tsrvz2ui ... :tsrvz2ui] <li>Kreditorkontokort[/*:m:tsrvz2ui] <li>Ny popup til profilopsætning[/*:m:tsrvz2ui] <li>Mere fokuseret validering ...
spurgt 8 Dec, 2010 i Forslag » Superkladde af Tobias UE (4,080 points)
0
stemmer
1
svar
228
visninger
Med mere end 20% af danske landbrug som brugere ville det være en fordel at konti til håndtering af virksomhedsordning lå som en del af standard kontoplanen for Landbrug. Ifølge flere samarbejdspartnere indenfor revision kunne e-conomics med fordel forbedre håndteringen af ...
spurgt 7 Dec, 2010 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Anders Mortensen (170 points)
0
stemmer
2
svar
120
visninger
Mine offentlige kunder ønsker mulighed for at få en cc kopi på mail, af den faktura som er fremsendt elektronisk. Det er kun til orientering, så de ved at arbejdet er afsluttet og pris er som aftalt, inden den når gennem ...
spurgt 7 Dec, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af info@an-metal.dk (120 points)
0
stemmer
4
svar
65
visninger
Hej, Jeg savner utroligt meget en fuktion under abonnement hvor man selv bestemmer hvor tit abonnementet skal gentages. Jeg har et akut behov for at kunne lave et abonnement til mine kunder som løber gentagende med 4, 8 eller 12 uger. ...
spurgt 7 Dec, 2010 i Forslag » Abonnement af dak (150 points)
0
stemmer
2
svar
162
visninger
Jeg har i den seneste tid haft bøvl med kunder der ikke har betalt deres fakturaer. Det viser sig dog, at de heller ikke har modtaget deres fakturaer. Dette kan jeg først verificere, idet jeg kigger under ?Udgående Post?. Det undrer ...
spurgt 6 Dec, 2010 i Spørgsmål » e-conomic generelt af thauser (490 points)
0
stemmer
1
svar
136
visninger
Hej derude. Er det muligt at ændre debitor nr, når der er bogført på kunden? Jeg har tænkt mig en kombination af post nr og fortløbende nr, men fik sat et nul for meget. Men venlig hilsen Jesper
spurgt 5 Dec, 2010 i Spørgsmål » e-conomic generelt af JWA (150 points)
0
stemmer
2
svar
136
visninger
Som tester af den nye kassekladde er det ikke lykkedes mig at finde fanen FINANS. Det er et tillægsmodul som jeg vel har adgang til som tester via mit abonnementsnummer. Modulet vises i en ny fane, Finans står der når man ...
spurgt 4 Dec, 2010 i Spørgsmål » e-conomic generelt af IMB (200 points)
0
stemmer
3
svar
103
visninger
Det ville være rigtig dejligt, hvis man fik en advarsel, når man kommer til at periodisere med en slutdato, der ligger før startdatoen, både ved salgsfakturaer og finansbogføring, da dette giver fejlmeddelelse i periodiseringen, uden man kan se, hvad fejlen skyldes. ...
spurgt 3 Dec, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af SusanneK (15,800 points)
0
stemmer
6
svar
184
visninger
Hej Jeg synes ikke at kunne finde andre der har efterspurgt dette, så nu opretter jeg min egen tråd. Jeg står i den situation at nogle af mine leverandører bruger en hjemmeside som de sælger fra. Altså en webshop hvor man ...
spurgt 1 Dec, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af birkelund (1,200 points)
0
stemmer
3
svar
179
visninger
Hej, Kan det lade sig gøre at have flere end 2 decimaler på en salgspris? Der kan indtastes flere end 2, men når feltet forlades rundes der op eller ned. MVH Tina Bork
spurgt 1 Dec, 2010 i Spørgsmål » Fakturalayout af Tina Bork (190 points)
0
stemmer
2
svar
289
visninger
Hvordan fjerner jeg top og bund (firmanavn og adresse) fra faktura design? Elementerne har ingen numre og jeg kan ikke aktivere og redigere i dem...
spurgt 29 Nov, 2010 i Spørgsmål » Fakturalayout af mfh (860 points)
0
stemmer
1
svar
89
visninger
Flere af mine klienter efterspørger muligheden for at uploade et billede til varenumrene. Blandt andet har jeg et vinduesfirma, som gerne vil uploade et billede af det vindue, som hører sammen med varenummeret. På den måde vil de have et billede ...
spurgt 29 Nov, 2010 i Forslag » Fakturalayout af BKJ (150 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”