forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Indlæg med fleste stemmer under

0
stemmer
1
svar
52
visninger
Når man vælger Overfør fakturering spørges man om Abonnement, Superbrugernavn mv. Kommer man til at vælge et abonnement som ikke passer med antal af posteringer får man at vide at abonnementet ikke kan ændres. Trykker man Close - OK? - ryger ...
spurgt 23 Jun, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Rene.Arpe (17,300 points)
0
stemmer
1
svar
2182
visninger
Hejsa, Hvordan registrerer vi varer i lagermodulet, når vi køber varer i hele colli, som efterfølgende splittes op og sælges enkeltvis på deres varenummer. Altså vi bestiller 1 colli sutter, modtager 1 colli sutter - og sælger disse enkeltvis. Håber der ...
spurgt 22 Jun, 2011 i Spørgsmål » Lager af classico (150 points)
0
stemmer
5
svar
486
visninger
Jeg køber en vare i udlandet, får en faktura i ?, og bogfører denne i ?. Bagefter betaler jeg den i DKK. Kreditorkontoen går i nul (efter bogføring af valutakursdifferencen), MEN der står så et beløb i forfalden saldo. Ikke den ...
spurgt 21 Jun, 2011 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af Pharfar (1,680 points)
0
stemmer
1
svar
895
visninger
Hej, Jeg skal have sendt nogle rykkere ud på engelsk, men kan ikke få det til at virke.... Jeg har lavet en skabelon, og har valgt at debitoren skal have de engelske skabeloner hægtet på sig inde på profilen, men det ...
spurgt 21 Jun, 2011 i Spørgsmål » e-conomic generelt af MarieW (190 points)
0
stemmer
8
svar
101
visninger
Med den nye markedspakke 38 er der indført en ny opsætningguide. Ideen og funktionen er i princippet god, men på vores interne bogføringskunder med abonnementstypen Internal udfylder vi typisk ikke CVRnr, banknr mv. Dette betyder, at vi nu på alle vores ...
spurgt 21 Jun, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Rene.Arpe (17,300 points)
0
stemmer
4
svar
1394
visninger
Jeg har ganske enkelt givet op med budgetfunktionen i E-conomic... ! Den er helt umulig at bruge til andet end basis budgetfunktion, og rapportfunktion er så basal at jeg faktisk er lidt ærgerlig over den tid jeg har brugt på at ...
spurgt 21 Jun, 2011 i Skyen » Debat om apps af alfdoj (190 points)
0
stemmer
1
svar
160
visninger
Hej Problem med mine udskrifter - hvis jeg udskriver direkte fra e-conomic, via det lille ikon Udskriv er i højre hjørne - er skriften næsten ulæselig - det er når jeg bruger Kassekladde daglig og fra en konto via kontoplanen. Normalt ...
spurgt 20 Jun, 2011 i Spørgsmål » Teknik og drift af IMB (200 points)
0
stemmer
9
svar
657
visninger
Hej Er det muligt at se forskel på Betalingspåmindelse 1 og 2 i Design og layout så man kan indsætte en tekst efter hvilken rykker det er i rækkefølgen. Eller findes der et andet sted man kan styre hvilke tekster der ...
spurgt 20 Jun, 2011 i Spørgsmål » Fakturalayout af ctorp (2,110 points)
0
stemmer
4
svar
346
visninger
Hej Allesammen. Jeg har indtil videre kun haft Dankort som betalingsmulighed på min webshop (igennem NETs). Det har sådan set være nemt nok med hensyn til bogføringen. NETs udbetaler den næste kommende arbejdsdag og jeg har derfor sat en betalingsbetingelse op ...
spurgt 20 Jun, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af birkelund (1,200 points)
0
stemmer
10
svar
572
visninger
Hej, Jeg savner meget at kunne vælge, hvad jeg vil se i listevisninger og dermed få med i export til Excel. Det gælder fx Varekartotek, hvor vi kører med flere enheder og enhedsvisning i listen derfor er vigtig at få med ...
spurgt 18 Jun, 2011 i Forslag » Import og eksport af data af Helle B (1,640 points)
0
stemmer
1
svar
306
visninger
Da den anden tråd er låst laver jeg en ny tråd vedr. kassesystemer. Er der nogen der ude der kan fortælle mig om disse to programme og deres funktioner? Jeg vil gerne have et kassesystem, men det skal ikke koste en ...
spurgt 18 Jun, 2011 i Skyen » Debat om apps af Katrine (950 points)
0
stemmer
1
svar
134
visninger
Er det ikke muligt at tilknytte excelfiler til en faktura?
spurgt 18 Jun, 2011 i Spørgsmål » Indscanning af Hilton_QDK (430 points)
0
stemmer
1
svar
393
visninger
Er dette muligt? Jeg kunne jo godt tænke mig at logoet var placeret der hvor firmanavnet står øverst midtfor
spurgt 16 Jun, 2011 i Spørgsmål » Fakturalayout af Alminde (150 points)
0
stemmer
1
svar
65
visninger
Konvertér til leverandørbestilling er en helt smart feature. Jeg ønsker mig dog mulighed for at se på ordren hvilke varer som er på lager og som jeg ikke skal have med på bestillingen, kunne jeg se det og krydse de ønskede ...
spurgt 15 Jun, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Christian Hoffmeyer (1,030 points)
0
stemmer
1
svar
83
visninger
Kan der tilføres en ekstra valgmulighed ved udskrivelse af ordrebekræftelse? I linjen Lev.dato. er man tvunget til at indtaste en dato, hvis man ønsker at kunne se disse på udskriftoversigten og den samlet ordrebeholdning. Jeg kunne ønske mig en ekstra linje, ...
spurgt 15 Jun, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Stephan (120 points)
0
stemmer
7
svar
681
visninger
Hej Listeangivelse mv. er i dag en relativ stor byrde for mange virksomheder der har eksport indenfor EU, og som jeg kan se af E-conomics, så er alle informationerne og opsætning reelt på plads, og derfor vil en automatisering være en ...
spurgt 15 Jun, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af RevisorIT (570 points)
0
stemmer
1
svar
116
visninger
Hej Jeg har - som sikkert mange andre - tilskrevet renter og rykkergebyrer - hvor kunden så kun betaler fakturaen, og jeg vælger så ofte at slette renter og gebyrer. E-conomic har en udemærket video om dette på <a class="postlink" href="http://wiki.e-conomic.dk/rykker/find-og-tilbagefoer-rykkergebyr"> ...
spurgt 14 Jun, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Leo Lund (4,130 points)
0
stemmer
1
svar
786
visninger
Hej Alle, Jeg sidder lige og forsøger at blive gode venner med economic. Jeg har noget egenkapital som skal bogføres og det har jeg gjort ved at kreditere 6120 og debitere 5820 - men er det rigtig gjort? hvordan får jeg ...
spurgt 14 Jun, 2011 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af Uniquelady (150 points)
0
stemmer
1
svar
279
visninger
Hej Jeg skal bogføre nogle sponserede varer og samtidig have nedskrevet lageret tilsvarende. Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg får det til at virke. Skal det laves som en faktura der lægger sig på reklamekonto med modkontering på varelageret, eller hvordan?
spurgt 10 Jun, 2011 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af andersmadsen (180 points)
0
stemmer
1
svar
480
visninger
Jeg bruger scanningsmodulet og syntes der fungere rigtigt godt. Nu har jeg imidlertid fundet ud af at bilags nr springer med manlende bilags nr. 3,6,16,17,18,23,24,25,35,38,39 - ialt 53 manglende nr. Det er både i bogførte bilag og kladden de springer. Har ...
spurgt 10 Jun, 2011 i Spørgsmål » Indscanning af Horn (690 points)
overvejes× 100
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”