forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Seneste indlæg under

0
stemmer
0
svar
7
visninger
Hej Jeg mangler et felt på mine varer i varekartoteket, hvor jeg kan angive hvilket antal der ligger pr. kolli af vores enheder. Ser frem til at høre om der ikke også er andre som mangler dette. Mvh Vivian
spurgt 2 timer siden i Forslag » e-conomic generelt af Vivian (160 points)
0
stemmer
0
svar
7
visninger
Jeg ønsker mig et rødt advarselsmærke ved "indsendte med fejl" når der lander bilag i denne indbakke, som e-conomic af den ene eller anden grund ikke kan læse. Præcis som når man sender noget med fejl i mailadressen i salgsmodulet
spurgt 4 timer siden i Forslag » e-conomic generelt af CB (120 points)
0
stemmer
0
svar
10
visninger
Hej Vi har i vores virksomhed bruger for at man kan vælge "6 år" i interval når vi skal oprette et abonnement, da vi tilbyder vores kunder 6 årige løsninger.
spurgt 22 timer siden i Forslag » Abonnement af Awork (120 points)
0
stemmer
0
svar
7
visninger
Vi er netop begyndt at benytte afdelingsregnskab (dimensioner) i e-conomic. Men jeg undrer mig over, at der ikke er overskrifter på, når jeg udskriver afdelingsregnskab i rapporter. Så jeg ønsker at stille forslag om at overskrifter kommer med, når man udskriver ...
spurgt 1 dag siden i Forslag » e-conomic generelt af ttnne (120 points)
0
stemmer
0
svar
8
visninger
Hej, Jeg har længe efterspurgt muligheden for at koble flere varer sammen under et varenummer da vi sælger varer som består af flere undernumre (varenumre). Vi oplever ofte at vi laver fejl når vi opretter ordrer i economic som følge af ...
spurgt 1 dag siden i Forslag » e-conomic generelt af Stekie (570 points)
0
stemmer
0
svar
7
visninger
Hej, Jeg har længe efterspurgt muligheden for at koble flere varer sammen under et varenummer da vi sælger varer som består af flere undernumre (varenumre). Vi oplever ofte at vi laver fejl når vi opretter ordrer i economic som følge af ...
spurgt 1 dag siden i Forslag » e-conomic generelt af Stekie (570 points)
0
stemmer
0
svar
12
visninger
Hej Det kunne være fedt, hvis man på kundeniveau kunne vinge af at en kunde skulle kunne logge ind med deres email og få adgang til deres fakturaer. Så hvis de har mistet en eller har brug for et hurtigt overblik, så kan kunden selv klare arbejdet.
spurgt 1 dag siden i Forslag » e-conomic generelt af Simon Jakobsen (240 points)
0
stemmer
1
svar
18
visninger
Det lille hvide vindue, som kommer frem, når man har valgt at ville bogføre, forsvinder ikke igen, når man har trykket på "bogfør". Der er ingen indikation af, at systemet tænker og der sker ikke yderligere.
spurgt 2 dage siden i Spørgsmål » Teknik og drift af pheidemann (540 points)
0
stemmer
0
svar
17
visninger
Der skrives om og afholdes seminarer i bl.a. implementering af Leverandørservice. En service, som skal animere kunderne til at indgå en aftale om, at deres leverandør kan trække en udstedt faktura på forfaldsdatoen på kundens bankkonto. Derudover nævnes en lang række ...
spurgt 2 dage siden i Spørgsmål » Andet af Erik Jensen (24,130 points)
0
stemmer
1
svar
21
visninger
Når der udsendes kontoudtog/rykker kan man efterfølgende ikke se kundenavn/debitor under Salg/sendt. I stedet kan kun ses mailadresse på den kunde der er sendt rykker/kontoudtog til. Mit forslag er at kundenavn står i kolonnen "kundenavn" ligesom det gør når der er ...
spurgt 2 dage siden i Forslag » e-conomic generelt af Kokken (170 points)
0
stemmer
0
svar
11
visninger
Hej E-conomic Mit problem er, at jeg når åbner "inbox"/indscanningsmodulet og finder et bilag og vedhæfter til en postering, så hver gang jeg har vedhæftet et bilag til posteringen kommer jeg ud i selve indbakken igen, og skal derfor scrolle ned ...
spurgt 2 dage siden i Forslag » Indscanning af Jesperfrederiksen (120 points)
+1
stemme
1
svar
31
visninger
Hej e-conomic, Det vil være fantastisk hvis I vil ændre registrering af vareleverandørfaktura tilbage til det gamle setup. Tidligere når vi skulle bogføre en vareleverandør faktura, kunne vi blot trykke på bilaget, og dette åbnede i et nyt separat vindue, derefter ...
spurgt 5 dage siden i Forslag » Lager af bakkamera.dk (980 points)
0
stemmer
1
svar
25
visninger
Hvis jeg finder en fejl i en postering eller tidsregistrering, så kan jeg rette den via "Projekter", "Øvrig opsætning", "Projektposteringer"... Der kan rettes til en anden aktivitet eller et andet projekt... Hvis jeg bruger funktionen til fx. at flytte nogle omkostninger ...
spurgt 5 dage siden i Spørgsmål » Teknik og drift af Lauridsen (660 points)
0
stemmer
1
svar
29
visninger
Hej. Vi fik sidste år på denne tid, information om, at en udgave til mobil tidsregistrering ville komme til android ca. april 2019. Det har det været, men stadig intet! Det er lidt frustrerende for os at køre med to systemer. ...
spurgt 5 dage siden i Spørgsmål » e-conomic generelt af FVN (140 points)
0
stemmer
1
svar
15
visninger
I forbindelse med brug af bankafstemning - importeres bankfiler fra forskellige banksystemer. Når disse forskellige filer indlæses - benyttes en skabelon. Disse skabeloner er naturligvis forskellige - alt efter hvilken opbygning vores bankfil har. Når min kollega har indlæst en bankfil ...
spurgt 5 dage siden i Forslag » Import og eksport af data af Pernille Toft (130 points)
0
stemmer
1
svar
41
visninger
Hej Forum, Jeg er blevet opfordret til at bringe et forslag om, at kunne kreditere mere end een faktura af gangen. Lige nu har jeg 121 fakturaer, som egentlig skulle have været samlet på een faktura. De smuttede desværre afsted inden ...
spurgt 6 dage siden i Forslag » e-conomic generelt af Fritz Kristiansen (120 points)
0
stemmer
1
svar
34
visninger
Må vi ikke godt snart få mulighed for at logge ind med 2-faktor autentificering (2FA) af brugeren? Please! Det giver p.t. den bedste sikkerhed for pengene, hvorfor jeg også gerne vil have min bogholder og revisor til at overholde 2FA login. ...
spurgt 6 dage siden i Forslag » e-conomic generelt af Roeds (120 points)
+1
stemme
1
svar
25
visninger
Hej Ja enten under abbonnement, eller under Kunder. Jeg ved flere foreninger ikke vil have e-conomics, fordi man ikke kan føre medlemsregistrering ordentligt, til det skal man have et excel-ark ved siden af. Mange foreninger køre jo netop aldersfordelt kontingenter, og ...
spurgt 6 dage siden i Forslag » Abonnement af JSA (150 points)
0
stemmer
1
svar
25
visninger
Jeg har modtaget vare fra en leverandør, bestilling eller lagt i modtagelser og jeg er igang med at registrere, jeg ser så at der kun er kommet 50 stk. af en given vare ud af 100 og de sidste 50 kommer ...
spurgt 13 Nov i Spørgsmål » Lager af Nordic Building (150 points)
0
stemmer
1
svar
31
visninger
Når jeg har rettet en postering og trykker gem, så "forsvinder "alle postereringer, og jeg skal klikke/åbne kladden igen. Det er meget irriterende, især når der er flere man skal gennemgå. Jeg håber, at I allererede har den med på listen ...
spurgt 13 Nov i Forslag » e-conomic generelt af mestermadsen (120 points)
overvejes× 103
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”