Opret profil Log på forum Search this site Se de seneste forbedringer Indscanning 0 For nylig så jeg i et indlæg her på forum, at modulet "Indscanning" skal udfases og erstattes af "In Box". Er det korrekt forstået?? Hvis ja, hvornår sker det? spurgt 8 Okt, 2020 i Spørgsmål » Andet af Erik Jensen (26.3k points) Jeg kan kun tilslutte mig Erik Jensens indlæg. I har med den nye inbox fuldstændigt ødelagt bogførings flowet i forhold til gammel indscanning. Min tidsforbrug bliver næsten fordoblet i forhold til tidligere grundet uhensigtsmæssig opsætning af inbox (og den tid kan jeg ikke fakturere videre til kunderne). Det er ikke muligt at tilknytte bilag til bankpostering i et samlet flow og der skal klikkes med musen for mange gange. E-conomic går fra at være både for "professionelle" og almindelige bruger til at være en kopi af tåbelige funktioner som i Dinero er smart til små selvstændige. Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar. Venligst log på eller opret profil for at svare på dette indlæg. 2 Svar Hej Erik Ja, det er helt korrekt forstået. Den vil blive udfaset 31.10.20Venlig hilsen/Best regards Susan Jensen WOW Hero, Planet WOW e-conomic er et produkt fra Visma e-conomic A/S Langebrogade 1, 1411 København K CVR-nummer: 29403473 besvaret 12 Okt, 2020 Spørgsmål af ☺Susan Jensen (36.7k points) Se vedhæftede. Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar. Ok - der kan man se, netop som man er kommet i gang med noget skal det "udfases" .... til fordel for noget "automatisk bøvl" som vi alligevel ikke kan bruge til noget. Jeg kan ikke følge logikken. besvaret 13 Okt, 2020 Spørgsmål af Robert (2.2k points) Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar.