Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




E-fakturering til udlandet via PEPPOL

+2
Norge, Sverige og Finland bruger et PEPPOL netværk til modtagelse af elektroniske faktura og har derfor ikke EAN/GLN nr.

Vi modtager rigtig mange breve og mails fra disse lande med ønske om elektronisk fakturering via deres org.nr.

Jeg har snakket med Sproom, som siger at det eneste vi kan gøre er at lave og bogføre fakturaen i e-conomic og derefter taste alle oplysningerne manuelt ind i formularen på Sproom, så kan de godt sende dem. Det giver meget ekstra/dobbelt arbejde for os, som ca. sender 250 faktura om året til Norge og Sverige.

Det burde da kunne implementeres i e-conomic, ligesom de danske kunder?
relateret til et svar til: E-fakturering til udlandet
i Spørgsmål » Andet af (530 points)

1 Svar

Hej Scantago

Tak for dit input, der er ingen tvivl om at elektronisk fakturering er måde at handle på nu og i fremtiden. Vi arbejder derfor på at udvikle de bedste løsninger til det netop nu.

Jeg kan ikke fortælle hvad vi konkret har i tankerne for elektronisk fakturering i Norden, men vi har kig på Peppol og det har været oppe at vende flere gange de senere år.

Jeg kan godt forstå at det er træls at taste 250 fakturaer ind i sproom helt manuelt, så jeg håber både for dig og vores andre kunder med lignende udfordringer at en løsning ikke er alt for langt ude i fremtiden.
Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)