Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Rækkefølge af bilag

0
Hej Jesper

Endnu en tåbelig bug i jeres såkaldte smart inbox, der ikke er særlig smart.

Udover at datorækkefølgen er helt end i vejret, så kan man ikke længere vælge den rækkefølge man ønsker at bogføre de enkelte bilag i.

Hvis man fx vælger at registrere bilagen i en bestemt rækkefølge, det kunne fx være i datoorden, så overruler e-conomic dette og bogføre tilsyneladende i den rækkefølge, som de er modtaget i.

Det kan ikke være rigtigt, at det er os slutbrugere, der aldrig har bedt om at få denne smart in box, der skal sidde og rapportere/ finde alle de fejl, der er i smart in box.

Tag nu og lad os der har brug for at holde styr på de indscannede bilag på en ordentlig måde have lov til det.

Det var muligt i det gamle indscanningsmodul - det er det tilsyneladende ikke længere.

Det kunne være rart, hvis I allerede nu kan give en melding på, hvornår I får udbedret alle fejlene eller manglende funktionalitet i smart in box.

Det varer ikke lang tid før jeg bliver nød til at drøfte med mine kunder om de fortsat skal anvende e-conomic eller de bør finde et andet bogføringssystem.

Hilsen

Hans Henrik
i Spørgsmål » Andet af (840 points)
Jeg kan tilslutte mig Hans Henriks fustrationer.

Det er en kæmpe irritation hver gang man skal bogføre.

2 Svar

Hej Hans Henrik.

Du er bestemt ikke den eneste. Se linket nederst i dette indlæg.

Men jeg tror, at det er ved at gå op or e-conomic, at de ikke længere kan tillade sig at overhøre de professionelle brugere. De påstår ganske vist, at de lader sig rådføre af en række superbrugere. Men jeg har efterhånden oplevet mange gange, at disse rådgivere åbenbart ikke er særlig superduper, ligesom jeg heller aldrig har kunnet forstå, at med det niveau, som supporterne somme tider lægger for dagen, på nogen måde kan tillade sig at benævne sig som f.eks. WOW Hero, Planet WOW. Det kan man tillade sig i en børnehave, men her virker det som en virksomhed, der mangler forståelse for at tage kunderne seriøst.

Nu har jeg været med i Folrum i rigtig mange år, og det er tydeligt, at de dygtige brugere falder fra efterhånden. Og det tager jeg som et udtryk for, at man ikke gider e-conomic, men kun afventer, at  deres klienter finder nye SW-leverandører, der tager kunderne alvorligt. Som administrator kan jeg godt se, hvor vinden blæser hen, og derfor undrer det mig i særdeleshed, at e-conomics salgsafdeling er helt usynlig, når talen falder på kundepleje og kvaliteten i Forum. Bl.a. er det helt uforståeligt, at man sender så væsentlige ændringer af indscanningsmodulet i drift uden en ordentlig, forudgående  orientering. 

https://forum.e-conomic.dk/31938/ny-postering-i-kassekladde-fra-indscannet

Spørgsmål af (26.5k points)

Hej Hans Henrik, 

Jeg kan se du har været en del med i debatten omkring lige præcis problemstillingen du nævner her. 

Vi laver selvfølgelig ikke ting om for at gøre det mere besværligt, men fordi vi tror på, at det kan blive endnu bedre i fremtiden. Det kræver selvfølgelig, at I brugere er enige i, at det er en bedre måde at gøre det på. Her vil vi gerne lytte til jer og som du nok har set på nogle af de andre indlæg, så vil vi meget gerne ringe ud til jer og snakke om, hvorhenne vi kan rette til. Jeg ved du efterhånden har været lidt omkring forum og chatten og de inputs er selvfølgelig med. 

Du skal have tak og ros for at være meget konkret i dine inputs og hjælpe med, hvad vi præcis skal ændre. 
Vi sidder og samler rigtig mange inputs sammen lige nu for at kunne gå til opgaven struktureret og med jer brugeres inputs i baghånden. 
Selve skiftet og Smart Inbox er faktisk blevet testet via en del brugere før det kom ud, men vi må nok erkende, at vi ikke har fanget det hele og det skal vi selvfølgelig arbejde på. 

De ting du skriver her allerede med i det vi har samlet indtil videre, så jeg vil love dig, at det bliver præsenteret. 
Jeg kan endnu ikke stille nogle garantier for, hvornår og hvordan det ender, men vi tager det alvorligt og det er noget vi fokuserer meget på i øjeblikket.

Mange tak for den tid du har investeret i det. Det sætter jeg meget pris på og jeg håber, at vi kan give noget tilbage igen den anden vej, så din hverdag kan blive endnu nemmere. Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Kære Jesper

Jeg har talt med en af dine kollegaer i sidste uge og givet mine input. Men jeg synes, at det er lidt på bagkant.

Ved ikke hvem det er der har efterspurgt smart inbox af os brugere med stærke bogføringskompetencer. Jeg har i hvert fald endnu ikke fundet det smarte i "smart" inbox.

Der var måske en grund til, at der måske ikke var så mange, der ville betale for "Smart" inbox. Jeg valgte den bevidst fra grundet dens mangler i funktionalitet og mange fejl i registreringer.

Det er muligt, at I har haft brugere til at teste smart inbox. Men de test cases der har været beskrevet, de har nok været rettet mod smart inbox.

De har ihvert fald ikke fanget alle de uhensigtsmæssigheder, som vi er flere der har påpeget. Herunder nogle helt åbenbare som fejl i datosortering og kurs på transaktioner i anden valuta end DKK (tror den fejl hele tiden har været i smart innbox).

Jeg forstår ikke jeres beslutning om at fjerne helt vital funktionalitet i forhold til bogføringen (fastsatte rækkefølgen af de enkelte transaktioner).

Samtidig har der helt tydeligt (og er stadig) fejl i zoom funktionen.

Det er i orden, at du ikke kan give nogen garantier, men vi har kunder, der ikke nødvendigvis er vilde med at betale for vores øgede tidsforbrug, som følge af jeres "smart" inbox.

Endnu en gang vil jeg foreslå, at I hurtigst muligt får implementerede den manglede/ fjernede funktionalitet. Vi taler ikke flere uger.

Er det ikke muligt, så bør I tilbagerulle det gamle indscanningsmodul. Herved har I mulighed for at redesigne inboxen i stedet for at fejludbedre.

Jeg er begyndt, at kigge efter alternativer til E-conomic og det er ikke Dinero.

PS: Jeg testede "smart" inbox med en transaktion i dag. Resultatet var 100 EUR = 100 DKK og bilaget forsvandt (det viste sig, at det var i ubehandlede i stedet for på transaktionen).

Hilsen

Hans Henrik

Hej Hans Henrik, 

For lige at dykke ned i to af de ting du skriver her. 

Kursen mellem euro og dkk. Den skal selvfølgelig ikke være 100. Jeg har lige testet i min egen aftale og jeg får en kurs på 747,11. Jeg vil meget gerne prøve at gå ind og se på din aftale, hvis du har et eksempel, hvor dette sker, så kan jeg se, hvad der går galt og oprette en fejl til vores udviklere. Det er selvfølgelig ikke meningen, at der skal foreslås kurs 100. 

Den anden er i forhold til zoom. Hvad oplever du fejlen er her? Vi har nemlig arbejdet med zoom, så det jeg vil jeg meget gerne høre mere til smiley