Hej Hans Henrik,
Jeg kan se du har været en del med i debatten omkring lige præcis problemstillingen du nævner her.
Vi laver selvfølgelig ikke ting om for at gøre det mere besværligt, men fordi vi tror på, at det kan blive endnu bedre i fremtiden. Det kræver selvfølgelig, at I brugere er enige i, at det er en bedre måde at gøre det på. Her vil vi gerne lytte til jer og som du nok har set på nogle af de andre indlæg, så vil vi meget gerne ringe ud til jer og snakke om, hvorhenne vi kan rette til. Jeg ved du efterhånden har været lidt omkring forum og chatten og de inputs er selvfølgelig med.
Du skal have tak og ros for at være meget konkret i dine inputs og hjælpe med, hvad vi præcis skal ændre.
Vi sidder og samler rigtig mange inputs sammen lige nu for at kunne gå til opgaven struktureret og med jer brugeres inputs i baghånden.
Selve skiftet og Smart Inbox er faktisk blevet testet via en del brugere før det kom ud, men vi må nok erkende, at vi ikke har fanget det hele og det skal vi selvfølgelig arbejde på.
De ting du skriver her allerede med i det vi har samlet indtil videre, så jeg vil love dig, at det bliver præsenteret.
Jeg kan endnu ikke stille nogle garantier for, hvornår og hvordan det ender, men vi tager det alvorligt og det er noget vi fokuserer meget på i øjeblikket.
Mange tak for den tid du har investeret i det. Det sætter jeg meget pris på og jeg håber, at vi kan give noget tilbage igen den anden vej, så din hverdag kan blive endnu nemmere. Rigtig god dag
Med venlig hilsen Jesper Mieritz