Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Fejl i smartinbox - tilbageskridt for behandling af indscannede bilag

+5
Hej Economic

I brændte nallerne i 2016.

Det har I tilsyneladende gjort påny med tavngsimplementering at det fejlbehæftede smart inbox som indscanningsmodul.

Så kort og godt - rul indscaningsmodulet tilbage, som fungerede i stedet for smart inbox, der ikke pt fungererer optimalt.

Og så få forbedret jeres change management/ ændringshåndterings procdurer.

Hilsen

Hans Henrik
relateret til et svar til: Indscanningsmodul - håbløs opdatering
i Forslag » Andet af (840 points)

2 Svar

Jeg er helt enig. Lad os beholde det gamle indscanning. Og vil man hellere bruge Inbox, så kan man jo så vælge det. Muligheden for at beholde det gamle indscanning skal være der,.
Forslag af (4.0k points)

Hej med jer begge to, 

Jeg kan i har været ret aktive herinde omkring emnet. Det er selvfølgelig dejligt, at I vil bruge jeres tid på at ytre holdninger. Det er trods alt nemmest at rette noget, hvis vi ved, hvad vi skal rette. 

Jeg kan godt forstå, at I gerne vil beholde noget, der allerede virker i dag. Vores tanker bag at ændre noget er selvfølgelig heller aldrig at gøre noget dårligere. Det kan også nogle gange virke farligt at ændre på noget, der allerede virker. 
En gang imellem må man ændre det for at gøre det endnu smartere i fremtiden. Det tror jeg historien viser sine tydelige tegn på wink

Når det er sagt, så skal ændringen selvfølgelig give mening og gøres mindst smertefrit. 
Derfor vil jeg høre om I har lyst til at, at vi ringer til jer og tager en grundig snak omkring arbejdsgange, funktioner og udfordringer.

Hvis i er interesseret i det, så skrive en mail til Info@e-conomic.dk - att. Forumteamet - hvis I giver et telefonnummer og et par datoer, som passer jer bedst, så ringer vi jer op.


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Rækkefølge af bilag