Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart Inbox - godkendelsesflow

+8
Hej,

Jeg er rigtig glad for den retning jeres Smart inbox modul er på vej til at udvikle sig i. Det er et område, hvor der kan ligge rigtig mange timers besparelse og i virker til at være godt på vej. (børnesygdomme til trods)

Hele opbygningen med at modtage EAN-fakturaer direkte er godt tænkt, men for at det bliver rigtig lækkert og anvendeligt så mangler jeg et indbygget godkendelses flow. De fleste 3. parts flows har for det meste også konteringsfunktioner som Smart inbox, men når i nu har taget skridtet og trukket konteringsdelen "inhouse", så mangler i lige godkendelsesdelen i den pakke.

I nuværende setup vil det stadig være nødvendigt at udskrive eller videresende bilaget på mail og få det godkendt ved underskrift (stakkels regnskov/bogholder) men når det første sted fakturaen modtages er i e-conomic (EAN), så ville det jo være oplagt, at starte godkendelsen her.

Det kunne være meget simpelt bygget op ved udsendelse af mail til de valgte godkendere med fakturaen vedhæftet og en status i e-conomic med godkendt/ikke godkendt/afvist. Der vil så skulle skrives til i toppen af bilaget, hvem der har godkendt når det bogføres.

Det kunne selvfølgelig også laves så godkenderne skal være oprettet som brugere i e-conomic og via sit login skal godkende fakturaen på en dertil indrettet side, så man ikke bliver spammet med mails. (Det vil selvfølgelig gøre det mere omfangsrigt)
i Forslag » Andet af (410 points)
status opdateret af 🔒
Det vil jeg også gerne have,

EY har et system der kan , så måske E-conomic kan tjekke dem af.

er der kommet en tidsplan for det , i skriver q1 2018 og vi er nu i q3

Hej til alle, der følger med her. 

Vi har en god nyhed til jer. 
Vi er ved at klar med med godkendelse af faktura til Smart Inbox. Vi regner med, at vi er klar i næste uge og derfor vil høre om I har lyst til at være de første, der prøver det af? 
Vi ved af erfaring, at vi sagtens kan teste og gøre os tanker om, hvordan I bruger det, men at vigtigste feedback først kommer, når I selv sidder med det og prøver det af. 
Derfor vil vi give jer chance for at være de første til få det, da I har ytret et ønske om at få denne mulighed. 

Hvis I er interesseret i at få det slået til, så må i meget gerne sende en mail til Info@e-conomic.dk - att. Jesper Mieritz. 

I teksten må i gerne skrive, at det drejer sig om test af godkendelsesflow og hvilke(n) aftale(r) i ønsker det aktiveret på. 

Jeg tror det bliver mega fedt! Jeg ser frem til at høre fra jer smiley

 

Hej Jesper,

 

Fedt med godkendelsesflow - hvad er status? Det er lige præcis en af grundende til vi ikke tilføjer bilagscan - simpelthen fordi det forlænger workflow.

 

Med venlig hilsen

 

Anders Skovsende

Hej Anders, 

Nu har vi taget den lidt på mail ved siden af her. Det kan dog være, at der sidder andre derude, som også gerne vil høre svaret på dit spørgsmål.

Derfor vil jeg lige svarer jeg også lige her.

Vi er lige nu et sted, hvor vi tester godkendelse både internt og ekstern. Der er et par små fejl vi lige skal have rettet til. Ellers er produktet mere eller mindre klar. Vi vil dog meget gerne nå at have lidt feedback inden vi ruller det ud til alle. 

Derfor er svaret, at vi i teorien ikke er mere en uges tid fra, at vi selv mener vi er klar. Det kan dog blive rykket på baggrund af den feedback vi modtager.

Spørg endelig, hvis der skulle være noget. 

Hvis der sidder andre derude, som gerne vil være med til at teste og komme med feedback, så er i meget velkommen smiley

Hilsen Jesper Mieritz

1 Svar

Hej Nick :)

Først og fremmest er jeg super glad for at høre vi overordnet er på for den vej med Smart Inbox. Jeg vil dig ret i, at modulet ikke er perfekt endnu, men det noget vi løbende arbejder på.

Det samme kan jeg sige om godkendelsesflow. Det er noget vi har haft rigtig stor efterspørgsel på. Derfor er det noget vi har planlagt at starte på i Q1 2018. Jeg kan ikke give en præcis slutdato, men jeg kan sige, at vores udviklere vil starte med at kigge på det der.

Derfor vil jeg sætte dit forslag som planlagt. Når vi kommer nærmere en løsning, så skal jeg nok komme med en opdatering på sagen :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Andre indlæg med lignende emne:

23252

23369

Jeg vil lige høre hvor langt I er kommet med godkendelsesflow i Smart Inbox?

Mvh

Gitte
Hej Gitte,

Selve godkendelsesflowet er vi rigtig langt med. I bund og grund er vi færdige med det. Grunden til vi ikke har rullet det ud er, at vi har en del andre ændringer til smart inbox, som vi også er i gang med.

Vi vil gerne rulle det hele ud på en gang, så vi kan sikre os, at de forskellige elementer passer sammen og ikke giver fejl.
Det er den sidste del vi arbejder på lige nu. Der er nogle fejl, som vi skal have rettet inden vi er helt klar.

Derfor tør jeg ikke love dig en præcis dato for, hvornår det kommer, men jeg vil sige, at vi i øjeblikket lægger sidste hånd på forskellige detaljer i Smart Inbox.

Rigtig god dag :)