forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Smart Inbox - godkendelsesflow

+5
Hej,

Jeg er rigtig glad for den retning jeres Smart inbox modul er på vej til at udvikle sig i. Det er et område, hvor der kan ligge rigtig mange timers besparelse og i virker til at være godt på vej. (børnesygdomme til trods)

Hele opbygningen med at modtage EAN-fakturaer direkte er godt tænkt, men for at det bliver rigtig lækkert og anvendeligt så mangler jeg et indbygget godkendelses flow. De fleste 3. parts flows har for det meste også konteringsfunktioner som Smart inbox, men når i nu har taget skridtet og trukket konteringsdelen "inhouse", så mangler i lige godkendelsesdelen i den pakke.

I nuværende setup vil det stadig være nødvendigt at udskrive eller videresende bilaget på mail og få det godkendt ved underskrift (stakkels regnskov/bogholder) men når det første sted fakturaen modtages er i e-conomic (EAN), så ville det jo være oplagt, at starte godkendelsen her.

Det kunne være meget simpelt bygget op ved udsendelse af mail til de valgte godkendere med fakturaen vedhæftet og en status i e-conomic med godkendt/ikke godkendt/afvist. Der vil så skulle skrives til i toppen af bilaget, hvem der har godkendt når det bogføres.

Det kunne selvfølgelig også laves så godkenderne skal være oprettet som brugere i e-conomic og via sit login skal godkende fakturaen på en dertil indrettet side, så man ikke bliver spammet med mails. (Det vil selvfølgelig gøre det mere omfangsrigt)
spurgt 8 Nov, 2017 i Forslag » e-conomic generelt af Nick Elisiussen (210 points)
status opdateret 22 Nov, 2017 af Jesper Mieritz
Det vil jeg også gerne have,

EY har et system der kan , så måske E-conomic kan tjekke dem af.

er der kommet en tidsplan for det , i skriver q1 2018 og vi er nu i q3

1 Svar

Hej Nick :)

Først og fremmest er jeg super glad for at høre vi overordnet er på for den vej med Smart Inbox. Jeg vil dig ret i, at modulet ikke er perfekt endnu, men det noget vi løbende arbejder på.

Det samme kan jeg sige om godkendelsesflow. Det er noget vi har haft rigtig stor efterspørgsel på. Derfor er det noget vi har planlagt at starte på i Q1 2018. Jeg kan ikke give en præcis slutdato, men jeg kan sige, at vores udviklere vil starte med at kigge på det der.

Derfor vil jeg sætte dit forslag som planlagt. Når vi kommer nærmere en løsning, så skal jeg nok komme med en opdatering på sagen :)

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 22 Nov, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (70,190 points)

Andre indlæg med lignende emne:

23252

23369

i gang× 4
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”