Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart inbox

+1
Jeg savner muligheden for at godkendelsesflow, hvor en specifik medarbejder (eller ejer i en virksomhed hvis man sidder som regnskabs firma og bogføre andres faktura) kan godkende/afvise de indkommende faktura
lukket som en kopi af: Smart Inbox - godkendelsesflow
i Forslag » Bilagshåndtering af (300 points)
lukket af 🔒

Hej Rune, 

Vi har en god nyhed til dig. 
Vi er ved at klar med med godkendelse af faktura til Smart Inbox. Vi regner med, at vi er klar i næste uge og derfor vil høre om du har lyst til at være en af de første, der prøver det af? 
Vi ved af erfaring, at vi sagtens kan teste og gøre os tanker om, hvordan I bruger det, men at vigtigste feedback først kommer, når I selv sidder med det og prøver det af. 
Derfor vil vi give dig chancen for at være en af de første til få det, da du har ytret et ønske om at få denne mulighed. 

Hvis du er interesseret i at få det slået til, så må du meget gerne sende en mail til Info@e-conomic.dk - att. Jesper Mieritz. 

I teksten må du gerne skrive, at det drejer sig om test af godkendelsesflow og hvilke(n) aftale(r) i ønsker det aktiveret på. 

Jeg tror det bliver mega fedt! Jeg ser frem til at høre fra digsmiley

1 Svar

Hej Rune :)

Det kan jeg forstå du gør og du er ikke den eneste, som har efterspurgt dette.

Derfor er vi også i gang med at undersøge mulighederne for at lave et godkendelsesflow til smart inbox.

Som planen er nu, så er det noget vi starter på i Q3 2018. Jeg kan ikke love, at vi er færdige der, men vi starter processen. Derfor vil jeg sige, at dit forslag er planlagt og derfor giver jeg det også status som planlagt her på vores forum.

Mange tak for at byde ind med udvikling til vores program og rigtig glædelig jul :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)