Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




godkendelse af fakturaer

+2
ønske: et felt hvor man kan godkende bilag i de enkelte afdelinger, som efter godkendelse går tilbage til færdiggørelse ved den ansvarlige herfor.
lukket som en kopi af: Smart Inbox - godkendelsesflow
i Forslag » Andet af (400 points)
lukket af 🔒

2 Svar

Hej Anne-Mette :)

I forhold til godkendelse, så vil jeg lige spørge lidt ind. Hvorhenne i programmet tænker du at man skulle kunne gøre det? Når du siger der er en ansvarlig og en afdeling. Kan du ikke uddybe lidt, hvem der har adgang til e-conomic og hvordan de skal kunne godkende?

Vi er nemlig i gang med at kigge på godkendelse, så jeg vil høre lidt ind til om det er i samme retning som du tænker det :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
bilaget kommer ind i indscannings modulet og er her indtil afd. leder har godkendt det med et hak og et nr for kontering.

herefter kan bogholderiet bogføre bilaget på den finanskonto som lederen har markeret.

som det er nu:

jeg printer alle fakturaerne ud og min leder godkender manuelt på de enkelte fakturaer.

herefter bogfører jeg dem og fører dem væk fra indscannings modulet.

 

vi skal have en slags godkendelse på bilaget til revisionen.....
Forslag af (400 points)
Hej Anne-Mette :)

Jeg beklager jeg først vender tilbage nu. Til en anden gang må du meget kommentere mit svar i stedet for at svare på dit eget indlæg. Hvis du gør det får jeg nemlig ikke besked om du har skrevet.

Når det er sagt, så lad os kigge på dit forslag. I forhold til godkendelse af faktura i indscanning, så vil vi i løbet af året kigge på at integrere et modul til godkendelse af faktura. Hvordan det helt kommer til at fungere er ikke bestemt endnu, men du skal vide, at vi i løbet af året kommer til at kigge på at give mulighed for godkendelse.

Jeg vil derfor sætte dit forslag som planlagt for nu. Når vi nærmer os en løsning vil jeg vende tilbage til dig :)
fint, det vil vi se frem til.
Er der noget nyt vedr. godkendelse af fakturaer i economic ?
Hej Anne-Mette og Jacob,

Som det er lige nu, så kan jeg se sagen er rykket til Q1 2019. Det er stadig noget vi kommer til at kigge på, men jeg kan se vi i følge planen starter op der. Det er derfor ikke nødvendigvis færdigt i Q1, men der begynder vi :)

Hej Anne-Mette og Dan-Jacob, 

Jeg har en god nyhed til jer. 
Vi er ved at klar med med godkendelse af faktura til Smart Inbox. Vi regner med, at vi er klar i næste uge og derfor vil høre om I har lyst til at være de første, der prøver det af? 
Vi ved af erfaring, at vi sagtens kan teste og gøre os tanker om, hvordan I bruger det, men at vigtigste feedback først kommer, når I selv sidder med det og prøver det af. 
Derfor vil vi give jer chance for at være de første til få det, da I har ytret et ønske om at få denne mulighed. 

Hvis I er interesseret i at få det slået til, så må i meget gerne sende en mail til Info@e-conomic.dk - att. Jesper Mieritz. 

I teksten må i gerne skrive, at det drejer sig om test af godkendelsesflow og hvilke(n) aftale(r) i ønsker det aktiveret på. 

Jeg tror det bliver mega fedt! Jeg ser frem til at høre fra jer smiley