forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

godkendelse af fakturaer

+1
ønske: et felt hvor man kan godkende bilag i de enkelte afdelinger, som efter godkendelse går tilbage til færdiggørelse ved den ansvarlige herfor.
spurgt 27 Nov, 2017 i Forslag » e-conomic generelt af Anne-Mette (390 points)

2 Svar

Hej Anne-Mette :)

I forhold til godkendelse, så vil jeg lige spørge lidt ind. Hvorhenne i programmet tænker du at man skulle kunne gøre det? Når du siger der er en ansvarlig og en afdeling. Kan du ikke uddybe lidt, hvem der har adgang til e-conomic og hvordan de skal kunne godkende?

Vi er nemlig i gang med at kigge på godkendelse, så jeg vil høre lidt ind til om det er i samme retning som du tænker det :)

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Har du et godt tip du vil dele med andre e-conomic brugere?
- Hop herind og del det!
besvaret 8 Dec, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (52,860 points)
bilaget kommer ind i indscannings modulet og er her indtil afd. leder har godkendt det med et hak og et nr for kontering.

herefter kan bogholderiet bogføre bilaget på den finanskonto som lederen har markeret.

som det er nu:

jeg printer alle fakturaerne ud og min leder godkender manuelt på de enkelte fakturaer.

herefter bogfører jeg dem og fører dem væk fra indscannings modulet.

vi skal have en slags godkendelse på bilaget til revisionen.....
besvaret 8 Dec, 2017 Forslag af Anne-Mette (390 points)
Hej Anne-Mette :)

Jeg beklager jeg først vender tilbage nu. Til en anden gang må du meget kommentere mit svar i stedet for at svare på dit eget indlæg. Hvis du gør det får jeg nemlig ikke besked om du har skrevet.

Når det er sagt, så lad os kigge på dit forslag. I forhold til godkendelse af faktura i indscanning, så vil vi i løbet af året kigge på at integrere et modul til godkendelse af faktura. Hvordan det helt kommer til at fungere er ikke bestemt endnu, men du skal vide, at vi i løbet af året kommer til at kigge på at give mulighed for godkendelse.

Jeg vil derfor sætte dit forslag som planlagt for nu. Når vi nærmer os en løsning vil jeg vende tilbage til dig :)
fint, det vil vi se frem til.
i gang× 4
løst× 103
besvaret× 240
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.