Hej,
Jeg er rigtig glad for den retning jeres Smart inbox modul er på vej til at udvikle sig i. Det er et område, hvor der kan ligge rigtig mange timers besparelse og i virker til at være godt på vej. (børnesygdomme til trods)
Hele opbygningen med at modtage EAN-fakturaer direkte er godt tænkt, men for at det bliver rigtig lækkert og anvendeligt så mangler jeg et indbygget godkendelses flow. De fleste 3. parts flows har for det meste også konteringsfunktioner som Smart inbox, men når i nu har taget skridtet og trukket konteringsdelen "inhouse", så mangler i lige godkendelsesdelen i den pakke.
I nuværende setup vil det stadig være nødvendigt at udskrive eller videresende bilaget på mail og få det godkendt ved underskrift (stakkels regnskov/bogholder) men når det første sted fakturaen modtages er i e-conomic (EAN), så ville det jo være oplagt, at starte godkendelsen her.
Det kunne være meget simpelt bygget op ved udsendelse af mail til de valgte godkendere med fakturaen vedhæftet og en status i e-conomic med godkendt/ikke godkendt/afvist. Der vil så skulle skrives til i toppen af bilaget, hvem der har godkendt når det bogføres.
Det kunne selvfølgelig også laves så godkenderne skal være oprettet som brugere i e-conomic og via sit login skal godkende fakturaen på en dertil indrettet side, så man ikke bliver spammet med mails. (Det vil selvfølgelig gøre det mere omfangsrigt)