forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Seneste indlæg i Andet

0
stemmer
2
svar
186
visninger
Er det muligt at få lavet en udvidelse af udskrift ved saldobalance, således der kan udskrives 3 eller 4 talkolonner i stedet for 2? Det ville være ideelt at kunne udtrække en balance med kolonner som følger: Perioden | År til ...
spurgt 15 Maj, 2013 i Forslag » Andet af MT_Hostruphus (120 points)
+1
stemme
1
svar
309
visninger
Vi står ofte og mangler muligheden for at oprettet interne noter på tilbud/ordrer/faktura. Altså noter som ikke sendes med ud til kunderne, men som udelukkende er til internt brug. Så som hvilken leverandør har vi beregnet netop dette tilbud ud fra, ...
spurgt 15 Maj, 2013 i Forslag » Andet af MartinHvidberg (150 points)
+2
stemmer
2
svar
246
visninger
Flere bogstaver af debitornavnet ønsles vises i kolonnen "Navn" under debitorkartotek. I vores tilfælde har vi flere kunder (hospitalsafdelinger), hvis første del af debitornavnet er fælles f.eks. Regionhospitalet Silkeborg. Herefter kommer afdelingsnavn, som er vores specifikke kunde. Som der er nu ...
spurgt 6 Maj, 2013 i Forslag » Andet af Izac (140 points)
+1
stemme
1
svar
642
visninger
Hej EU har bestemt - og det danske folketing har gjort hunør. ;-) Hidtil har vi kun måtte opkræve kr. 100 i rykkergebyrer. Men krav som forfalder efter 01-03-2013 må vi opkræve op til kr. 310 i kompensationsbeløb og kr. 100 ...
spurgt 8 Apr, 2013 i Forslag » Andet af Leo Lund (4,110 points)
0
stemmer
2
svar
124
visninger
Kunne godt tænke mig at kunne oprette afdelingskode direkte når man bogfører både i superklafde og dagligkladde!! bliver det en mulighed?
spurgt 30 Mar, 2013 i Forslag » Andet af Karen Iversen (220 points)
+1
stemme
2
svar
194
visninger
Jeg kunne godt bruge muligheden for "notat" på kontonr. vh Bodil
spurgt 6 Mar, 2013 i Forslag » Andet af Bodil (620 points)
+1
stemme
2
svar
308
visninger
Jeg kunne godt tænke mig at se hvilke andre brugere der er mest aktive på forum. Man kan se lidt ud af oversigten "Mest aktive brugere" men "sjovt nok" fylder e-conomic´s egne medarbejdere listen godt ud Kunne de ikke blive sorteret fra ??
spurgt 28 Feb, 2013 i Forslag » Andet af Rene.Arpe (17,300 points)
0
stemmer
1
svar
95
visninger
Det er muligt at samle´alle faktureringer til samme kunde i én faktura. Men det er ikke muligt at sample alle ordre i én følgeseddel. Vi modtager ordre løbende fra kunderne og sender så alle varerne i en kasse sidst på måneden. ...
spurgt 28 Feb, 2013 i Forslag » Andet af kjham (250 points)
+1
stemme
0
svar
62
visninger
Når vi printer følgesedler, så er det ikke afsendelses datoen som fremkommer, men derimod datoen for kunden bestilling. Jeg formoder at dette må være en fejl, da alle breve/pakker jo bør indholde afsendelsesdato. Venligst Kjeld
spurgt 28 Feb, 2013 i Forslag » Andet af kjham (250 points)
0
stemmer
1
svar
331
visninger
Forslår at man kan oprette leveringssted/attention/deres ref./vor ref. direkte i 'redigér' (blyanten udfor debitor i Debitorkartotek) og mens man laver en faktura, i stedet for at skulle ud af det man laver og ind i henholdsvis Kontaktpersoner og Leveringssteder.
spurgt 20 Feb, 2013 i Forslag » Andet af Ketil (260 points)
+28
stemmer
2
svar
1131
visninger
Når vi sender en faktura med email gennem post@e-conomic.dk så bliver alle de fine signaturer lavet til gemen Times skrifttype uden formatering. Kunne I ikke ændre de i jeres email indstillinger. Nu ved jeg ikke hvilket email program I bruger til ...
spurgt 11 Feb, 2013 i Forslag » Andet af Adflexion Aps (250 points)
0
stemmer
3
svar
184
visninger
Hej Hvis mit tidliger indlæg ikke kan lade sig gøre, kan det så lade sig gøre at vedhæfte filer ved fremsending af tilbud og faktura?
spurgt 10 Feb, 2013 i Forslag » Andet af LarsQ (230 points)
0
stemmer
1
svar
142
visninger
Hej Líge et hurtig spørgsmål. Er det mulig at lave nogle betalings betingelser som er mere end de 1000 tegn? og hvor man faktisk kan læse alle de skrevende tegn? Jeg skal bruge det til, når jeg sender et tilbud ud, ...
spurgt 10 Feb, 2013 i Forslag » Andet af LarsQ (230 points)
0
stemmer
3
svar
157
visninger
Hej. Det må kunen være muligt at spærre afdelinger løbende. Det bør være det samme som at spærre en periode i et regnskabsår. Glæder mig til at høre et svar
spurgt 25 Jan, 2013 i Forslag » Andet af peand7 (220 points)
0
stemmer
2
svar
157
visninger
Som det er nu, er det ikke muligt at lave en bestilling, hvis det man vil bestille, er en ydelse uden lagertræk. Vi bestiller varer med lagertræk, og lægger dem på lager - dette er OK Når en vare så tages ...
spurgt 17 Jan, 2013 i Forslag » Andet af solatek_tc (150 points)
0
stemmer
1
svar
164
visninger
Hejsa, nu har jeg brugt e-comomic til tidsregistering i et år og jeg er godt træt af at oprette og kopiere opgaver imellem forskellige dage. Kunne man få en (uge)visning som noget ala herunder: 1. En række pr. opgave 2. Hver ...
spurgt 14 Jan, 2013 i Forslag » Andet af mfc (120 points)
0
stemmer
2
svar
174
visninger
Hej e-conomic Det er super, at der kommer en forbedring af søgefunktionen under fx. kreditorer (altså når jeg skal vælge kreditor i rullevinduet), men det er meget sløjt, at curseren ikke ender tilbage i kassekladden sådan som den altid har gjort, ...
spurgt 9 Jan, 2013 i Forslag » Andet af TFM (300 points)
0
stemmer
1
svar
279
visninger
Bogføring, Kassekladde, Daglig: Jeg har på det sidste oplevet, at første gang jeg trykker på ikonet Søg kontonummer, som står lige efter rubrik til Kontonr. kommer Kontoplanen op i et micro-sekund før den forsvinder igen, og jeg skal trykke en ekstra ...
spurgt 28 Nov, 2012 i Forslag » Andet af A B Consult (2,020 points)
+1
stemme
1
svar
132
visninger
Et lille forslag - i vores tilfælde kunne det være rigtig smart hvis man kunne printe flere ordre på samme tid. Ex. via et hak i fluebenet i højreside på de ordre man vil have printet (åbnet som PDF). Som det ...
spurgt 21 Nov, 2012 i Forslag » Andet af BINA (210 points)
+1
stemme
1
svar
165
visninger
Pop-up beskeder [lukket]
Kunne godt bruge en mulighed for at lave pop-up beskeder i forbindelse med oprettelse af ordrer og fakturaer. Altså en kundespecifik besked, hvis der er noget der skal gøres opmærksom på ift. kunden inden e-con brugeren begynder at registrere ordrer og eller fakturaer.
spurgt 12 Nov, 2012 i Forslag » Andet af PROPAGANDAshop (210 points)
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”