forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Leveringsbetingelser

0
Hej Med Jer,

Jeg har været e-conomic bruger I mere end 10 år - Det vil sige fra I startede. Der er naturligvis sket mane fremskridt siden da. Men stadig støder jeg på problemer som I ikke helt har forstået at løse.

Eksempel er Leveringsbetingelser.

Worldwide benytter mam Inco Term 2020 til dette. Derfor ville det være rart dr var et kartotek hvor man kunne vælge hvilke betingelse der var aftalt mellem Kunde og Leverandør. Det er også fint nok hvis man selv skulle oprette betingelserne så man eksempelvis kunne tilføje Afhentes og andre tekster.

Men det er desværre ikke muligt at angive hvilke bestemmelse der er aftalt mellem Køber og sælger inde på kundekortet. Der er en besværlig måde hvor man kan oprette et Leveringssted. Men det er lige så nemt som at ændre på et element I design hver gang.

Altså

Vi mangler et felt med kartotek til Leveringsbetingelser.

Venlig hilsen

Søren Petersen
spurgt 20 Jan i Forslag » e-conomic generelt af medietek (910 points)

1 Svar

Hej og mange tak for dit forslag,

I forhold til et kartotek, så vil jeg gerne være helt sikker på, hvad du mener. Hvordan skal det kartotek hænge sammen med dine kunder? 

Så vidt jeg kan se, så vil du have standard betingelser, som du kan vælge mellem. I dag hører betingelsen sammen med leveringsstedet. Så du vil gerne kunne oprette eller vælge fra standarder under leveringsbetingelse. Er det rigtigt forstået? smiley


Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 27 Jan Forslag af Jesper Mieritz (87,970 points)
overvejes× 112
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”