Jeg synes jeg har søgt på forummet og ikke fundet andre der ønsker dette, hvilket jeg synes er underligt.
Nå men, jeg har lagermodulet aktiveret og står nu over for at skulle bogfører en faktura fra told og skat på noget told.
Problemet er jo, at som vi allesammen godt ved, så modtager man først en regning fra Told og Skat et stykke tid efter at varerne er ankommet. Hvis jeg skal kunne bruge mit lagerstyring til noget, så bliver jeg nød til at bogfører købsfakturaer med det samme istedet for at vente 2-3 uger på at kunne bogfører en faktura sammen med en told faktura.
Et andet problem ved at skulle bogfører en toldfaktura sammen med en købsfaktura, er at de har 2 vidt forskellige betalingsdatoer som du ikke har mulighed for at tage højde for.
Så mit forslag er at lave en mulighed for at bogfører et told bilag, efter at selve fakturaen er bogført, og sådan at Tolden alligevel ryger ud på de enkelte vares kostpris.
Er der andre der synes at dette kunne være rart at have af mulighed? Og hvordan kommer i andre evt. ud over problemet