Informizely customer feedback surveys

Internt Kundekommentarfelt.

+17

Er der mulighed for at lave et internt kundekommentarfelt i forsiden ved kunde, mere så hvis der er en oplysning/aftale med kunden, at den fremgår når man slår kunden op :-) 

i Forslag » Kunder af (260 points)
status opdateret af
Man kan lægge flere noter på den enkelte kunde, men de dukker kun op, når man fakturerer (blå markering). Men det må være en smal sag at gøre dem tilgængelige på kundekortet også, og samtidig gøre dem redigerbare derfra.

3 Svar

Det ville være en stor hjælp for mig, da vi køre mere abonnement en faktura, så vi bruger ikke den blå firkant i, må tilstå jeg faktisk ikke har set den endnu :-}

Forslag af (260 points)
Hej Jens,

Tak for dit forslag. :-)

Som Erik Jensen også skriver, så kan man lave noter på kunden, dem kan du også finde under salg - kunder - flere - også noter på kunde, der kan i lave alle de noter i vil, med opfølgning, kan i bruge dette? :-)

Venlig hilsen/Best regards

 

Tobias Pinndal

Forum Expert, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
Forslag af (20.1k points)

Det er rigtigt, men det ville jo være en del nemmere det lå på forsiden, da det typisk også er her man slår op, for at finde kundens nummer/mail, så hvis det var samlet på én side, ville det lette processen og undgå fejl, man kunne evt. køre de to ting sammen, så det skulle oprettes i Noter, men ville fremgå af ”forsiden” J

Hej Jens,

Så du tænker et sted hvor man kan se alle noter og hvilken kunde der gør sig gældende for? :-)

Hej Tobias, 

Ja, bare en firkant til interne kommentarer om kunden, så når man slår dem op, man kan se om der er noget man skal være opmærksom på, eller man kan bruge den til supplerende oplysninger uden at skulle blader i flere sider.

Altså du behøver ikke bladre i flere sider, men du skal ind på kunden som det ser ud nu, og det er dette step du mener der tager for lang tid, korrekt?

Som her:

Hej Tobias, 

Når man går ind på kunden og skal ringe til dem, så skal man først på blyanten, for at se nummeret og så skal man retur og finde en evt. note, det er her jeg mener man kan spare en par tryk, så der ikke opstår misforståelser, hvis man glemmer og kigge i noterne først.

Så det ville være rart med alle oplysninger på én gang.

Hej igen Jens,

Så et ekstra felt på kunden til noter, evt. beskrivelse, ligesom vi har på varer. :-)

Præcis J

Okay, jeg vil afvente med at prioritere forslaget for at se hvor meget opbakning det kan få, og vil derfra tage stilling, da der kommer rigtig mange forslag, og det skal helst være ønsket af så mange af de 150.000 brugere som muligt. :-)

Det er fuldt forstålig, tænker bare det ville hold lidt mere på kunder som mig, da jeg stadigvæk leder efter det helt rigtige boligbogføringsprogram, hvilket i opfylder til 90%, jeg kender godt unik & eindom, men det er ikke rigtigt det jeg søger.

Alternativt må jeg jo lave et selv :-P

God pinse.

Vi må stadig vente og se, men hvis du kan, ja så er det bare at give den gas. :-P

Mange tak og i lige måde. :-)
Hej - har I overvejet hvor mange af jeres 150.000 kunder der (ikke) har tid til at gå ind og læse på forum. Har lagt mærke til at der typisk kun er 1-5 stemmer på hvert forslag. Jeg håber da ikke det betyder at de alle bliver nedprioriterede. Der er jo mange gode forslag imellem - men nogen gange kan det undre mig hvordan I vælger jeres prioriteringer?

/Nina
Hej Nina,

Vi ved godt at det desværre er begrænset hvor mange af de 150.000, der stemmer herinder. Vi gør forskellige ting, for at forbedre det løbende og det er bl.a. også derfor vi har forbedret oversigten under forum. Der er dog stadig en begrænsning og det er også derfor vi går op i flere ting end stemmer. Der bliver også set på dem der har flest stemmer i alt, så vi får dem der relativt set er mest populære, så kigger vi på dem der giver rigtig god mening og der påvirker flest personer på en god måde, hvor der heller ikke er et "cowboyder trick", og dertil også hvilke forslag vi høre ofte på chat eller telefon. Vi ligger dog rigtig mange forslag lige nu i ønskebrønden, og derfor er det svært at konkurrere med dem. Derfor håber vi også på at kunne få implementeret nogle her i starten er oktober. :-) Se evt. her de udvalgte: https://forum.e-conomic.dk/tag/overvejes
Vi bruger noter rigtig meget både med og uden opfølgning og har stor gavn af dem. Det ville dog være superrart, hvis de også på en eller anden måde var markeret, når man slår debitoren op - på samme måde som de er med blå firkant, når man opretter en ordre.
Hej og tak for dit forslag,

Jeg tager det med i overvejelserne ved dette indlæg som ligger ønskebrønden. :-)

Hej Jens,

Vi har kigger nærmere på forslaget, og umiddelbart føler vi at dette notes felt er meget begrænset ift. det notesfelt der er i dag, da man både kan lave opfølgning på dem, og lave mange flere noter, i modsætning til hvis det var inde i kundens stamoplysninger. Vi har dog talt om at gøre noten mere tilgængelig fra kundekartoteket, såsom her, kunne dette gøre det bedre/lettere:


Venlig hilsen/Best regards

 

Tobias Pinndal

Forum Expert, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
Forslag af (20.1k points)
Hej Tobias,

Tror det ville lette arbejdet med sådan et felt og det er fint hvis det kan kombineres sammen med et kig til noter, men som systemet er nu, skal jeg først kigge på kunden for at kontakte denne, så lukke den siden ned, åbne for noter eller omvendt,  så ville det være perfekt med et direkte kig ind i noter, så man ikke overser dette, det er jo træls både for os og kunden, hvis man glemmer aftaler.
Hej Jens,

Jeg forstår. Men hvad med den note der bliver vist oppe til højre for kunden i igangværende faktura, er denne ikke nok? Blot som et afsluttende spørgsmål.
Hej Tobias,

Næsten alle mine kunder køres over PBS, så når jeg skal ind og kigge på den enkelt kunden, gør jeg det på følgende måde:

Trykker på kunde (her kan jeg samtidigt se om de skylder en faktura)

Trykker på Rediger (eller E)

OG det er så her jeg mangler et felt, hvor jeg kan se om der er noter på kunden og netop på denne side ligge kundens mail og telefonnummer, så jeg kontakte dem :-)
Det var lige præcist denne info jeg manglede ift. at kunne præsenterer det bedre. Tak. :-)
Super, så håber jeg det lykkes :-D