Internt Kundekommentarfelt.

+2

Er der mulighed for at lave et internt kundekommentarfelt i forsiden ved kunde, mere så hvis der er en oplysning/aftale med kunden, at den fremgår når man slår kunden op :-) 

i Forslag » Kunder af (180 points)
Man kan lægge flere noter på den enkelte kunde, men de dukker kun op, når man fakturerer (blå markering). Men det må være en smal sag at gøre dem tilgængelige på kundekortet også, og samtidig gøre dem redigerbare derfra.

2 Svar

Det ville være en stor hjælp for mig, da vi køre mere abonnement en faktura, så vi bruger ikke den blå firkant i, må tilstå jeg faktisk ikke har set den endnu :-}

Forslag af (180 points)
Hej Jens,

Tak for dit forslag. :-)

Som Erik Jensen også skriver, så kan man lave noter på kunden, dem kan du også finde under salg - kunder - flere - også noter på kunde, der kan i lave alle de noter i vil, med opfølgning, kan i bruge dette? :-)

Venlig hilsen/Best regards

 

Tobias Pinndal

Forum Expert, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
Forslag af (11k points)

Det er rigtigt, men det ville jo være en del nemmere det lå på forsiden, da det typisk også er her man slår op, for at finde kundens nummer/mail, så hvis det var samlet på én side, ville det lette processen og undgå fejl, man kunne evt. køre de to ting sammen, så det skulle oprettes i Noter, men ville fremgå af ”forsiden” J

Hej Jens,

Så du tænker et sted hvor man kan se alle noter og hvilken kunde der gør sig gældende for? :-)

Hej Tobias, 

Ja, bare en firkant til interne kommentarer om kunden, så når man slår dem op, man kan se om der er noget man skal være opmærksom på, eller man kan bruge den til supplerende oplysninger uden at skulle blader i flere sider.

Altså du behøver ikke bladre i flere sider, men du skal ind på kunden som det ser ud nu, og det er dette step du mener der tager for lang tid, korrekt?

Som her:

Hej Tobias, 

Når man går ind på kunden og skal ringe til dem, så skal man først på blyanten, for at se nummeret og så skal man retur og finde en evt. note, det er her jeg mener man kan spare en par tryk, så der ikke opstår misforståelser, hvis man glemmer og kigge i noterne først.

Så det ville være rart med alle oplysninger på én gang.

Hej igen Jens,

Så et ekstra felt på kunden til noter, evt. beskrivelse, ligesom vi har på varer. :-)

Præcis J

Okay, jeg vil afvente med at prioritere forslaget for at se hvor meget opbakning det kan få, og vil derfra tage stilling, da der kommer rigtig mange forslag, og det skal helst være ønsket af så mange af de 150.000 brugere som muligt. :-)

Det er fuldt forstålig, tænker bare det ville hold lidt mere på kunder som mig, da jeg stadigvæk leder efter det helt rigtige boligbogføringsprogram, hvilket i opfylder til 90%, jeg kender godt unik & eindom, men det er ikke rigtigt det jeg søger.

Alternativt må jeg jo lave et selv :-P

God pinse.

Vi må stadig vente og se, men hvis du kan, ja så er det bare at give den gas. :-P

Mange tak og i lige måde. :-)