E-fakturering til udlandet

0
Hej e-conomic

Vi har en del offentlige kunder i Sverige og Norge, der gerne vil betale via elektronisk fakturering. E-conomic tilbyder ikke denne løsning til udlandet, så derfor dette indlæg. Hvad er udsigterne til e-fakturering i udlandet? Jeg er med på, at vi manuelt kan indtaste, men så kommer de ikke med i den samlet statistik.

Pt. benytter vi Sproom, som jeg ved i integrerer med.

Jeg håber I vil tage dette indlæg op til overvejelse.

Mvh.
Mads Thomsen
HM Group Denmark A/S
i Forslag » Andet af (120 points)

2 Svar

Hej Mads

Det er faktisk blevet muligt at lave E-fakturering til Norge og Sverige nu direkte fra e-conomic.

Der skal dog bare lidt ændringer på kunderne, så der bliver opsat landekode og kunden skal have EAN/GLN

Venlig hilsen/Best regards

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Forslag af (27.8k points)
Vi har fået mulighed for at teste noget udvikling, hvis vi kan skaffe 100 kunder til et pilotprojekt på e-akturering til Sverige, Norge, Finland. Er du interesseret i dette, så udfylde nedenstående og send en mail til forum.economic@visma.com

Navn:

Virksomhedsnavn:

e-conomic aftale nr:

CVR nr:

Telefon nr:

E-mail:

Hvor mange fakturaer månedlig forventes:

Venlig hilsen/Best regards

Tobias Pinndal

Forum Expert, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
Forslag af (10.8k points)
opdateret af

Hej Tobias 

Jeg har forsøgt at sende en mail til forum.economic@visma.com, men den melder fejl. 

Vi vil meget gerne deltage i jeres pilotprojekt, så er der en anden mulighed for at blive tilmeldt? 

Med venlig hilsen 

Mads Birkbak Thomsen 
Product manager 
HM Group Denmark A/S

Hej Mads,

Det lyder super godt.

Jeg kom i første omgang til at skrive den forkerte mail som var forum.e-conomic@visma.com, det fik jeg rettet til forum.economic@visma.com, var du sikker på du skrev det til den, inden jeg rettede det?

Ellers kan du skrive til vores info@e-conomic.dk, også i overskriften skrive att. forum - så skal jeg nok finde den der. :-)