Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Sende bilag fra Smart inbox til godkendelse hos brugere

+31
For at forbedre fakturagodkendelsesflowet i Smart Inbox, og bringe mængden af unødvendige mails ned, kunne det være smart at man som bogholder/administrator kunne sende fakturaen ud til den enkelte bruger som mail til godkendelse, i stedet for at alle skal have alle fakturaer til godkendelse, og som dermed, for de flestes vedkommende, vil modtage 50-80% fakturaer der ikke har noget med dem at gøre...
lukket
i Forslag » Andet af
status opdateret af 🔒
Hej Susan fra E-conomic

Jeg er fuldstændig enig med Anonym. Det er virkelig spild af tid, at flere skal tjekke alle regninger, der kommer ind.
Bogholder bør kunne sende regninger ud til en enkelt bruger alene; og ideelt er info samlet op fra faktura, så Bogholder bare skal trykke "send til godkendelse".

Ideelt skulle man kunne sætte et beløb, hvor regninger også skulle godkendes af overordnet.

Hilsen

John

Hej E-conomic

Jeg er fuldstændig enig i ovenstående. Det er spild af tid, at flere skal tjekke alle regninger, der kommer ind.
Bogholder bør kunne sende regninger ud til den enkelte godkender, som skal godkende fakturaen. Vi er lige skiftet til e-conomic, og kan desværre ikke bruge nuværende godkendelsesprocedure i programmet.

Hilsen

Frank

Jeg havde ikke set dette forslag, så har faktisk selv stillet det i går.

Brillant ide. Betragt det som en hastesag.

// Lars
Hej E-conomic

Kan se at dette forslag er fra 2020 - hvor mange år skal I bruge på at overveje dette forslag?

Vi har også brug for at kunne sende enkelte bilag til godkendelse, i stedet for alle bilag.

Mvh Katja
Hejsa

Ude i virkelighedens verden fungere det ikke at forstyrre alle kollegaer med advisering om fakturagodkendelse. Alle i huset vil bruge for meget tid på at forholde sig til belig som er dem uvedkommende.

Jeg håber I får lavet en funktion snarest, hvor brugeren i E-conomics selv kan vurdere hvem der skal modtage mail om fakturagodkendelse.

mvh TAJO

Hej alle ! 

Nu foreligger muligheden endelig for at sende et bilag til en specifik godkender :-)

Skriv gerne tilbage med feedback. Forhåbentligt kan funktionen behovsafdække jer som ønsket.

I kan til fordel også læse mere omkring vores nye Workflows, som er blevet introduceret til Smart Inbox for at optimere yderligere.

5 Svar

 
Bedste svar
Hej igen.

Jeg har nu vendt det med mine kollegaer på Forum og vi er blevet enige om, at sætte dette med godkendelses flowet til overvejelse.

Indtil vi hører nærmere, vil vi anbefale, at du evt. sætter dig selv som ene godkender på alle regninger og herefter sender regningerne ud til de forskellige der skal godkende, fra din egen mail

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
valgt som bedste svar af
Vi har 10-15 selskaber og overvejer at skifte til E-conomic - men det halter noget med godkendelsesflowet i E-conomic synes jeg.

Hilsen Tina
Hej Tina

Tak for din kommentar. Jeg er rigtig glad for at høre, at I overvejer at skifte til e-conomic. Jeg vil dog samtidig høre, om godkendelsesflowet er den eneste grund til, at du ikke vælger at skifte til os ?
Hej Susan
Vi har en forretning hvor godkendelserne af de ca. 6.000 leverandør bilag der ryger igennem om året skal være i orden. Vi er ved at opgradere fra mange manuelle processer til et mere moderne system. Hvis jeg skal overbevise ejerne om at skifte til E-conomic skal de føle at tingene er i orden samt godkendelsesprocessen skal være ret smidig og let tilgængelig. Hos os er godkenderne ikke nødvendigvis vant til at arbejde med økonomi systemer - så det skal være nemt at gå til. De ting der mangler i godkendelsesflowet er:
- Godkendelse bør også kunne ske direkte i Inbox, således at man kan godkende en række bilag ad gangen
- Det bliver hurtig til mange mails, at godkenderne får 1 mail pr. bilag
- Man kan ikke adskille godkendelserne efter hhv. beløbsstørrelse, art eller tilsvarende
Hilsen Tina
Vi ser frem til at denne løsning kommer. :-)

Hvornår kan vi forvente det?

Vh Helle
Fuldstændig enig med alle andre der har kommenteret. Dette er virkelig en mangel i forhold til godkendelse. Jeg vil jo drukne mine kollegaer med ligegyldige mails, hvis alle leverandørfakturaer blev sendt til dem selvom de ikke er relevante.
Det er derfor et STORT ønske at kunne vælge en eller flere specifikke godkendere til bestemte leverandører.
Alternativt at kunne sende fakturaer manuelt videre til godkendelse, hvilket også burde kunne være muligt når man manuelt har tilføjet et bilag til inbox.
Hej og tak for dit indlæg

Jeg vil lige lade dit indlæg stå i en måneds tid for at se andre kunders reaktioner, men du hører lige fra os.

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)

Hej Susan fra E-conomic

Jeg er fuldstændig enig med Anonym. Det er virkelig spild af tid, at flere skal tjekke alle regninger, der kommer ind.
Bogholder bør kunne sende regninger ud til en enkelt bruger alene; og ideelt er info samlet op fra faktura, så Bogholder bare skal trykke "send til godkendelse".

Ideelt skulle man kunne sætte et beløb, hvor regninger også skulle godkendes af overordnet.

Hilsen

John

Hej

Jeg har forhørt mig lidt omkring og det er et ønske vi er klar over, er meget stort. Det er noget vi har overvejet og det er muligvis noget der bliver udviklet på et senere tidspunkt. Jeg kan dog ikke umiddelbart komme med en tidshorisont. Vi har rigtig mange gode forslag fra vores kunder og vi er derfor nødt til at prioritere de forslag som kommer flest kunder tilgode

Rigtig god pinse til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Tilslutter mig de øvrige kommentarer. For vores vedkommende kunne det være en løsning at fakturaen gik til godkendelse hos den person som er ansvarlig for projektet ( vi kører kun projekter) og gerne med mulighed for at vælge en stedfortræder i forbindelse med ferie eller sygdom.

Alternativt kunne der ligge en funktion/fane med godkendelsesflow inde i e-conomic, så slap vi for alle de mails... :)

VH Heidi
Hej

Er der nogen tidshorisont på hvornår godkendelsesflowet bliver ændret? Det er et kæmpe stort behov, at man kan vælge, hvem der skal godkende hver enkelt bilag, så det ikke ryger ud til alle.

Mvh

Mila
Hej Jer fra E-conomic

Hvornår konkret kommer I til at kigge på godkendelsesflowet - det er virkelig ikke optimalt og ganske tidskrævende ...

Hilsen

John
Forslag af (170 points)
Hej John

Jeg kan desværre ikke umiddelbart komme med en dato, men bare oplyse at det er noget vi i øjeblikket kigger på
Hej Susan

Godkendelsesflow som anonym og John beskriver, vil lette arbejdet for rigtig mange hos rigtig mange af vores kunder.

Håber I går i gang hermed snarest

Mvh Eva
Forslag af (140 points)
Jeg glæder mig også til der kommer et godkendelsesflow.
Til jer, der mangler et bedre godkendelsesflow så har EY et modul (EY-faktura) som kan håndtere dette med forskellige godkendere mv.

Min kollega har kunder, der er rigtigt glade for det - på mine egne kunder fungerer Economics endnu fint nok, men det er også mindre selskaber, hvor én godkender er nok.