Sende bilag fra Smart inbox til godkendelse hos brugere

0
For at forbedre fakturagodkendelsesflowet i Smart Inbox, og bringe mængden af unødvendige mails ned, kunne det være smart at man som bogholder/administrator kunne sende fakturaen ud til den enkelte bruger som mail til godkendelse, i stedet for at alle skal have alle fakturaer til godkendelse, og som dermed, for de flestes vedkommende, vil modtage 50-80% fakturaer der ikke har noget med dem at gøre...
i Forslag » Andet af
Hej Susan fra E-conomic

Jeg er fuldstændig enig med Anonym. Det er virkelig spild af tid, at flere skal tjekke alle regninger, der kommer ind.
Bogholder bør kunne sende regninger ud til en enkelt bruger alene; og ideelt er info samlet op fra faktura, så Bogholder bare skal trykke "send til godkendelse".

Ideelt skulle man kunne sætte et beløb, hvor regninger også skulle godkendes af overordnet.

Hilsen

John

2 Svar

Hej og tak for dit indlæg

Jeg vil lige lade dit indlæg stå i en måneds tid for at se andre kunders reaktioner, men du hører lige fra os.

Rigtig god weekend til dig

Venlig hilsen/Best regards

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Forslag af (27.8k points)

Hej Susan fra E-conomic

Jeg er fuldstændig enig med Anonym. Det er virkelig spild af tid, at flere skal tjekke alle regninger, der kommer ind.
Bogholder bør kunne sende regninger ud til en enkelt bruger alene; og ideelt er info samlet op fra faktura, så Bogholder bare skal trykke "send til godkendelse".

Ideelt skulle man kunne sætte et beløb, hvor regninger også skulle godkendes af overordnet.

Hilsen

John

Hej

Jeg har forhørt mig lidt omkring og det er et ønske vi er klar over, er meget stort. Det er noget vi har overvejet og det er muligvis noget der bliver udviklet på et senere tidspunkt. Jeg kan dog ikke umiddelbart komme med en tidshorisont. Vi har rigtig mange gode forslag fra vores kunder og vi er derfor nødt til at prioritere de forslag som kommer flest kunder tilgode

Rigtig god pinse til dig

Venlig hilsen/Best regards

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Forslag af (27.8k points)