Sende bilag fra Smart inbox til godkendelse hos brugere

+4
For at forbedre fakturagodkendelsesflowet i Smart Inbox, og bringe mængden af unødvendige mails ned, kunne det være smart at man som bogholder/administrator kunne sende fakturaen ud til den enkelte bruger som mail til godkendelse, i stedet for at alle skal have alle fakturaer til godkendelse, og som dermed, for de flestes vedkommende, vil modtage 50-80% fakturaer der ikke har noget med dem at gøre...
i Forslag » Andet af
status opdateret af
Hej Susan fra E-conomic

Jeg er fuldstændig enig med Anonym. Det er virkelig spild af tid, at flere skal tjekke alle regninger, der kommer ind.
Bogholder bør kunne sende regninger ud til en enkelt bruger alene; og ideelt er info samlet op fra faktura, så Bogholder bare skal trykke "send til godkendelse".

Ideelt skulle man kunne sætte et beløb, hvor regninger også skulle godkendes af overordnet.

Hilsen

John

3 Svar

Hej og tak for dit indlæg

Jeg vil lige lade dit indlæg stå i en måneds tid for at se andre kunders reaktioner, men du hører lige fra os.

Rigtig god weekend til dig

Venlig hilsen/Best regards

 

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Forslag af (30.9k points)

Hej Susan fra E-conomic

Jeg er fuldstændig enig med Anonym. Det er virkelig spild af tid, at flere skal tjekke alle regninger, der kommer ind.
Bogholder bør kunne sende regninger ud til en enkelt bruger alene; og ideelt er info samlet op fra faktura, så Bogholder bare skal trykke "send til godkendelse".

Ideelt skulle man kunne sætte et beløb, hvor regninger også skulle godkendes af overordnet.

Hilsen

John

Hej

Jeg har forhørt mig lidt omkring og det er et ønske vi er klar over, er meget stort. Det er noget vi har overvejet og det er muligvis noget der bliver udviklet på et senere tidspunkt. Jeg kan dog ikke umiddelbart komme med en tidshorisont. Vi har rigtig mange gode forslag fra vores kunder og vi er derfor nødt til at prioritere de forslag som kommer flest kunder tilgode

Rigtig god pinse til dig

Venlig hilsen/Best regards

 

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Forslag af (30.9k points)
Tilslutter mig de øvrige kommentarer. For vores vedkommende kunne det være en løsning at fakturaen gik til godkendelse hos den person som er ansvarlig for projektet ( vi kører kun projekter) og gerne med mulighed for at vælge en stedfortræder i forbindelse med ferie eller sygdom.

Alternativt kunne der ligge en funktion/fane med godkendelsesflow inde i e-conomic, så slap vi for alle de mails... :)

VH Heidi
Hej igen.

Jeg har nu vendt det med mine kollegaer på Forum og vi er blevet enige om, at sætte dette med godkendelses flowet til overvejelse.

Indtil vi hører nærmere, vil vi anbefale, at du evt. sætter dig selv som ene godkender på alle regninger og herefter sender regningerne ud til de forskellige der skal godkende, fra din egen mail

Venlig hilsen/Best regards

 

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Forslag af (30.9k points)
Vi har 10-15 selskaber og overvejer at skifte til E-conomic - men det halter noget med godkendelsesflowet i E-conomic synes jeg.

Hilsen Tina
Hej Tina

Tak for din kommentar. Jeg er rigtig glad for at høre, at I overvejer at skifte til e-conomic. Jeg vil dog samtidig høre, om godkendelsesflowet er den eneste grund til, at du ikke vælger at skifte til os ?
Hej Susan
Vi har en forretning hvor godkendelserne af de ca. 6.000 leverandør bilag der ryger igennem om året skal være i orden. Vi er ved at opgradere fra mange manuelle processer til et mere moderne system. Hvis jeg skal overbevise ejerne om at skifte til E-conomic skal de føle at tingene er i orden samt godkendelsesprocessen skal være ret smidig og let tilgængelig. Hos os er godkenderne ikke nødvendigvis vant til at arbejde med økonomi systemer - så det skal være nemt at gå til. De ting der mangler i godkendelsesflowet er:
- Godkendelse bør også kunne ske direkte i Inbox, således at man kan godkende en række bilag ad gangen
- Det bliver hurtig til mange mails, at godkenderne får 1 mail pr. bilag
- Man kan ikke adskille godkendelserne efter hhv. beløbsstørrelse, art eller tilsvarende
Hilsen Tina