Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Forbedringer af Inbox - Hvornår? Hvor er planen????

+1
Hej

Ang. de mange mange fejl i den nye Inbox: Da I nedlægger indscanningsmodulet om 29 dage, synes jeg det ville være god kundeservice at fortælle, hvad I regner med at få rettet inden. Den allerbedste nyhed vil jo være, at I har sandet, at den nye Inbox på ingen måder fungerer som den skal og helt dropper at nedlægge indscanning. Jeg har nu givet input etc. til forbedringer både ved, at I har besøgt mig, skrevet her på forum og ved I har ringet mig op - men hvad sker der???

Jeg mangler rigtig meget en status på hvilke forbedringer og hvornår vi kan forvente dem.

Jeg må se i øjnene at min hverdag kommer til at indeholde mange flere timer til bogføring med den nye inbox og det er på alle måder uholdbart.

Please kom nu ud af busken og fortæl os om I tager alle os der har brugt meget tid på feedback alvorligt -

Mangler stadig svar på følgende
Den manglende pdf visningen af dokumenter - den visning der er nu er total ubrugelig)
Den manglende billedevisning af dokumenter (dette uden at skulle flytte musen hen over bilagene)
Den manglende rækkefølge af bilagene når man vil vedhæfte dem til en kassekladdepostering via "Ny postering fra Incscannet"
Ja jeg kunne blive ved

Jeg tror I forregner jer, hvis I tror det vil lukke munden på os, ved ringe til nogle af os op for at få input.

Please læg nu planen frem
i Spørgsmål » Andet af (1.6k points)
opdateret af
Jeg er fuldstændig enig, og min samtale med en af supporterne var ikke opløftende. Det virker, som om de ikke har respekt for brugernes professionelle indsigelser, eller ikke forstår opgaven. Vedkommende, jeg talte med, mente, at jeg blot behøvede at deltage i et seminar, så ville jeg være overbevist om fortræffelighederne i Inbox. Det er muligt, men slet ikke i den nuværende forfatning.

En lidt underlig tankegang når man ved, at Inbox har eksisteret i ca. 1 år, og da man pludselig beslutter sig til at i luften med de nye tiltag og smide det gamle system på møddingen - så går det helt galt. Enhver fornuftig leder ville i den situation spørge sig selv "Hvad har vi gjort forkert?" Men hvad gør e-conomic? De tromler videre og er overbeviste om, at de besværlige kunder skal indrette sig, det skal nok gå alt sammen. Min konklusion er fortsat, at de "Superbrugere", der efter sigende har testet det nye system, ikke har den fornødne professiondelle tilgang til opgaven, for så ville vi ikke stå i den forfærdelig kedelige situation, som vi gør.

Fra mit skrivebord er digitaliseringen særdeles vigtig, og lige netop dokumenthåndteringen i den proces er af enorm stor betydning; og for stor til, at en supportafdeling skal kunne beslutte udfaldet.

1 Svar

hej Doris (og Erik)

Jeg vil først og fremmest berolige jer, Indscanning lukker IKKE om 29 dage :)

Vi lukker ikke for indscanningsmenuen under Regnskab før vi har fået så god feedback på inboxflowet at det er forsvarligt at lukke ned for den anden funktion.

Alle de ting du lister op Doris er på listen til forberedringer, vi har hørt og noteret dit feedback. Nu skal vi blot have lidt arbejdsro så vi kan lave en god løsning.
Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)
ang. Indscanning flytter snart til Inbox - What ????????