Jeg er fuldstændig enig, og min samtale med en af supporterne var ikke opløftende. Det virker, som om de ikke har respekt for brugernes professionelle indsigelser, eller ikke forstår opgaven. Vedkommende, jeg talte med, mente, at jeg blot behøvede at deltage i et seminar, så ville jeg være overbevist om fortræffelighederne i Inbox. Det er muligt, men slet ikke i den nuværende forfatning.
En lidt underlig tankegang når man ved, at Inbox har eksisteret i ca. 1 år, og da man pludselig beslutter sig til at i luften med de nye tiltag og smide det gamle system på møddingen - så går det helt galt. Enhver fornuftig leder ville i den situation spørge sig selv "Hvad har vi gjort forkert?" Men hvad gør e-conomic? De tromler videre og er overbeviste om, at de besværlige kunder skal indrette sig, det skal nok gå alt sammen. Min konklusion er fortsat, at de "Superbrugere", der efter sigende har testet det nye system, ikke har den fornødne professiondelle tilgang til opgaven, for så ville vi ikke stå i den forfærdelig kedelige situation, som vi gør.
Fra mit skrivebord er digitaliseringen særdeles vigtig, og lige netop dokumenthåndteringen i den proces er af enorm stor betydning; og for stor til, at en supportafdeling skal kunne beslutte udfaldet.