Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Import til daglig kladde

+2
Efter at importbilledet til daglig kladde er ændret, vises bilagene ikke i samme orden som i Unprocessed. Det er en klar forringelse, da man hidtil har kunnet sortere i Unprocessed, så man let kunne få de rigtige bilag over i daglig kladde. I importbilledet har man heller ikke mulighed for hurtigt at få vist bilagene i en størrelse, så de reelt kan læses, så man kan afgøre, hvad det er for et bilag.

Jeg vil kraftigt opfordre til, at man igen ser samme bilagsrækkefølge i importbilledet som i Unprocessed (jeg bruger den engelske sprogversion, så jeg ved ikke lige, hvad mappen kaldespå dansk).
i Forslag » Andet af (140 points)

Jeg håber godtnok også, at de får det ændret. Det er en stor forringelse med den nye oversigt. Jeg arbejder fra en bærbar, og selvom jeg trykker på forstørrelsesglasset, så kan jeg stadig ikke læse, hvad der står på bilagene, og det er nødvendigt, når nu det ikke ligger i den rigtige rækkefølge mere.

https://forum.e-conomic.dk/32012/bilag-er-for-sma-ved-vedhaetning-af-bilag-i-kassekladden

2 Svar

Du er bestemt ikke den første, så jeg håber, at e-conomic tager hensyn til brugernes ønsker.

Se også dette indlæg:

https://forum.e-conomic.dk/31938/ny-postering-i-kassekladde-fra-indscannet

Forslag af (26.5k points)

Hej

Nu har Forum-teamet været samlet og vi kan se vi drukner i feedback og debat i adskillige tråde her på Forum, så det bliver helt uoverskueligt for os at se, hvad jeres reelle behov og ønsker er.
Vi vil derfor gerne ringe jer op og få en personlig snak med jer, om de udfordringer I har og ud fra det samle os et overblik over de funktioner og forbedringer, der skal til i Indscanning/Inbox for, at I igen er glade brugere.
Send en mail til info@e-conomic.dk att: Forumteamet med jeres telefonnummer, så giver vi et kald i løbet af næste uge.
I må meget gerne skrive hvilken dag vi træffer jer bedst.

Med venlig hilsen Susan & Co.


Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)