Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Forstørrelse af bilag i ubehandlede

+2
Jeg sidder her mandag morgen 13/1-2020 og skal bogføre, og når jeg så skal finde de tilhørende bilag, til mine posteringer i min kassekladde "daglig", som skal vedhæftes de posteringer, som ligger under ubehandlede, er dette temmelig vanskeligt. Dette skyldes, at programmet er blevet opdateret, så når jeg sætter markøren over disse, får jeg kun en minimalt forstørret udgave, så jeg ikke kan se, hvilke bilag, jeg har med at gøre, pris på dem, osv., hvilket er ret problematisk.

Dette maksimere markant bogføringstiden. Tænker, jeg umuligt er den eneste med denne frustration, da der nok i de fleste virksomheder er folk, som indsender bilag, som muligvis glemmer at notere, hvad bilaget omhandler og hvad beløbet er.

Håber I vil lave denne funktion, så den igen bliver som tidligere, hvor man har god mulighed for, at forstørre denne.

På forhånd tak.
i Forslag » Andet af (170 points)
Er så meget enig. I har desværre lavet en ændring som gør at bilagene ikke kan forstørres nok op. Det er ikke muligt at læse dem inden de sættes ind. Vil I ikke ændre det hurtigst muligt tilbage som det var i sidste uge. Mange tak forhjælpen
Helt og aldeles enig. Det er umuligt at læse teksten på fakturaen inden den vedhæftes. Med mange bilag der 'ligner hinanden' fra samme leverandør er det meget tidskrævende og temmelig irriterende. Please... tilbage til 'tidligere visning'  eller større visning af bilaget når markøren sættes hen over bilaget - og gerne så hurtigt som muligt.

1 Svar

Jeg tilslutter mig 100%. At kunne se, hvad man har med at gøre, er den første forudsætning for at kunne arbejde med systemet.

Jeg har i sidste uge lagt nedenstående link i Forum.

Som I kan se der, er den også gal med bilagssorteringen afhængig af, hvor man arbejder i systemet. Jeg har tidligere været efter e-conomic for ikke at spørge de "rigtige" brugere. Det hjælper ikke at spørge revisorassistenter, der jo ikke sidder med de samme problemer, som hvis man er plantet midt i virksomheden. Det er der, det foregår.

Og så forstår jeg slet ikke, at man blot ændrer en så vigtig ting uden at informere ordentligt.

 

https://forum.e-conomic.dk/31938/ny-postering-i-kassekladde-fra-indscannet

Forslag af (26.5k points)