Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Importering af bank i valuta i bankafsteming

+8
Hej,

Der er et par af mine kunder, der har bankkonti i udenlandsk valuta. Den ene har flere og med mange bevægelser om måneden.

På nuværende tidspunkt kan man ikke importere i valuta i bankafstemningen.  Det ville være en god ting og hjælp, hvis man kan vælge hvilken valuta man skal importere i, så man nemt kan lave en bankafstemning og overførsel til kassekladde på disse konti.

Er det noget der er på tegnebrættet?

Mange hilsner

Kirsten

Munks bogføring og regnskab
i Forslag » Andet af (1.1k points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Kirsten

Tak for dit indlæg.

Vi har rigtig mange ønsker fra vores kunder på netop det du nævner med bankafstemning i valuta, så nu vil jeg sætte dette på vores forslagsliste til vores udviklere. Jeg kan ikke love, at lige præcis dette vil blive taget op, men jeg vil i hvert fald gøre mit yderste for at pushe dem kraftigt :-)

Jeg vedhæfter her et link, hvor du kan læse lidt mere om netop dette og så må du have en dejlig weekend når vi når så langt

https://forum.e-conomic.dk/24408/send-os-dine-ideer-til-bankafstemning

 


Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Jeg takker for svar, og krydser fingre
...er der noget nyt om dette ?

mange hilsner

Kirsten

hej Kirsten

Det nye er at der er taget en beslutning om at det skal laves, så processen er så småt i gang. Dog skal du stadig væbne dig med tålmodighed, da det tager noget tid at udvikling, men jeg tænker ikke der kommer til at gå 2 år mere smiley

mvh Tabita

Det lyder rigtig godt ...det vil vi glæde os tilsmiley