Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Valuta konti, autobank, bank afstemning og betalings modul

+1
Hej,

Jeg har udfordringer da vi primært arbejder med fremmed valuta EUR, USD, NOK og SEK. Og E-conomic har en masse gode funktioner som vi ikke kan gøre brug af fordi det ikke virker til fremmed valuta.

Jeg kunne godt tænke mig at det vare muligt at bruge bankafstemnings-modulet til bank konti i fremmed valuta. og i denne forbindelse ville det også være fedt hvis man også kunne gøre brug af Bank import på konti i disse valuta.

Dertil har jeg en udfordring i Betalings modulet, da den på nuværende tidspunkt godt kan udlæse en EUR betaling, men kun hvis man udlæser denne til en Euro konto i danmark.

Da vi har en Euro konto i Tyskland, ville jeg gerne kunne udlæse vores betalinger direkte til denne konto, da man således kan spare 3/4 af bank gebyrene. Dette kræver at text filen som i dag pr. automatik har start kode 61 får kode 63.  Kan man opsætte inde i indstillinger og bankkonti, at man der ville kunne angive om det er en konto i udlandet og derfor ændre udlæsnings-filen?
i Forslag » Andet af (230 points)

1 Svar

Hej Mai

Tak for dit input.

Jeg kan godt forstå at du ønsker dig en bankafstemning der kan afstemme anden valuta end DKK, og som du selv henviser til så er det også et ønske vi ofte hører fra andre brugere.

Da Susan svarede på indlægget i juni havde vi et håb om at kunne opfylde dette ønske, men det ligger realistisk set temmelig langt ude i horisonten, da det er teknisk er et meget stort projekt og vi har andre krævende projekter i øjeblikket. Jeg vil ikke afvise at det nogensinde kommer til at ske, men næppe inden for de næste 12 måneder.

Ang. udtræk til konti i udlandet så må jeg desværre også afvise denne funktion og på et mere permanent niveau end bankafstemningen. Vi har umiddelbart kun planer om samarbejde med danske banker.

Vi værdsætter dog dit feedback og du er altid velkommen til at komme med andre ønsker og forslag :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)