Hej Charles.
Tak for tilbagemeldingen. Det lyder rigtig godt, hvis mit forslag kan blive omsat til handling :-)
Jeg er helt klart fortaler for, at det bliver i kundeopsætningen, at der bliver mulighed for at indsætte en mail på faktura, en mail på rykker, en på kontoudtog mv. Skal den samme mailadresse bruges til alt, kan der evt. vinges en boks af, så alle skrivelser sendes til samme mail. Eller omvendt, at man sætter flueben, hvis der er behov for flere mailadresser. Så er det en fast gemt oplysning, som brugeren ikke skal huske på ved hver udskrivning af faktura eller kontoudtog.
En mailliste ved fakturering kan give bagslag, når brugere som jeg indlæser en fil med ca. 100 fakturaer, som bogføres i en samlet masse. Hvis jeg skal vælge mail ved bogføring af her enkelt faktura, vil jeg jo aldrig blive færdig (ca. 350 fakturaer til masseindberetning hver måned), og så afhænger det af min hukommelse, om det bliver den rigtig mailadresse, at jeg får valgt. Jeg tror, at selv om jeg skal vælge mailadresse ved udarbejdelse af én faktura af gangen, vil det blive et irritationsmoment frem for en forbedring. Det er jo stadig flertallet af kunder, som benytter en mail.
Jeg håber, at I kan bruge mine tanker til noget positivt.
Mvh. AnnetteMarie