Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Selvstændig email adresse for kontoudtog

+9
Hej

Vi oplever ofte at vores kunder ønsker at få tilsendt deres faktura på en mail adresse og konto udtog på en anden mail adresse.

Jeg har spurgt, og det kan ikke lade sig gøre på nu værende tildspunkt. Men det vil være en stor hjælp. Kan læse i har gjort det for andre ting, som f.eks. tilbud.

Mvh LU
i Forslag » Andet af (280 points)
Vi oplever det samme, også ved rykkere.

Mvh. HEG
Jeg er enig, det ville være en stor hjælp, såfremt der var et felt til mail til kontoudtog. Desuden skal man være opmærksom på, at kontoudtog sendes til mail under generelt, så hvis man kun har sat fakturamail ind på kunden, mangler der er mail til kontoudtoget og disse sendes ikke.

Hej alle tre, 

Det er nu muligt at sætte kontoudtoget til en selvstændig email. I kan gøre det på kunden under salg -> kunder -> rediger kunden -> E-mail.

Herinde kan i specificere, hvor mailen skal sende hen. 

Mange tak for jeres input og rigtig god dag smiley

1 Svar

Hej og tak for ideen, 

Jeg er enig i, at dette ville give rigtig god mening. Det er også noget vi har hørt en del til før i tiden. 

Derfor vil jeg lægge jeres forslag over i overvejes. Vi udvikler brugerforslag ca en gang per kvartal, hvor vi rydder kalenderen og bruger to uger intensivist på jeres ideer. Til den tid vil jeres forslag være i pujlen over mulige forbedringer. Min forventing er pt., at vi kommer til at gøre det til september. I skal derfor vide, at det ikke bliver før der. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)