Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Saldo af forfaldne poster på kontoudtog

+1
Hej,

Jeg kunne godt ønske at man kunne få en saldo af forfaldne poster på kontoudtog til kunden.

Jeg arbejder også i NAV og der kommer nederst på kontoudtoget, en liste over alle forfaldne poster med dato, fakt.nr. beløb samt en saldo. Og det er uanset hvilken dato afgrænsning du har sat.

Jeg ved ikke om det giver mening - det er lidt svært at forklare.

For yderligere spørgsmål/forklaring, står jeg naturligvis til rådighed.

Vh Anette
i Forslag » Andet af (130 points)

2 Svar

Hej Anette, 

Jeg tror godt jeg forstår dig, men for at være helt sikker, så vil jeg lige forklare, hvordan jeg opfatter dit forslag. 

Du vil i bund grund gerne kunne lave et kontoudtog, hvor alle linjer fremgår, men at der særskilt også kan ses, hvor meget af det samlede beløb, der er forfaldent. Er det rigtigt forstået? smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,

Tak for hurtig tilbagemelding :)

Det er helt korrekt  - Det forfaldne beløb i perioden må gerne listes op hvilke faktura det er, så det ikke kun er et samlet beløb... Men henviser til de relevante faktura.

Vh Anette

Hej igen og tak for at følge op.

Jeg vil lade dit indlæg ligge herinde lidt, så vi kan se, hvor mange andre brugere, der ønsker denne mulig i programmet.

Jeg vender tilbage smiley

Hej Anette, 

Dit forslag har ligget herinde lidt nu. Som udgangspunkt vil jeg ikke tage dit forslag med videre i denne omgang. Vi har andre forslag som har fået mere opbakning og derfor vil vi fokusere i den retning. 

Vi har fået et andet forslag, som også vedrører kontokortet. Du kan se det her. Jeg ved ikke om det kan hjælpe dig. Det er lidt noget andet end det du beskriver men du er meget til at stemme på det, så du kan få indflydelse den vej gennem. 

Du skal dog have tak for at komme med dit input og ellers må du have en rigtig god weekend smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)