Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kontoudtog til debitorer

+8

Hej

Når jeg sender kontoudtog ud til debitorerne via mail og udfra markerede kundekontokort, så fremgår den løbende saldo IKKE af kontoudtoget ligesom det gør af kundekontokortet. Kan det ikke lade sig gøre, at kunden kan vist den løbende saldo og dermed have nemmere ved at afstemme skyldig saldo.

Det burde kunne vises, når alle tilsvarende oplysninger er på kundekontokortet.

Vil I give en tilbagemelding.

 

Dette er hovedindlæg for disse lignende forslag:

22097 (+1)

23460

 

 

i Forslag » Andet af (260 points)
status opdateret af 🔒

4 Svar

Hej Dorte og tak for dit spørgsmål :)

Som det er nu, så kan dette ikke lade sig gøre. Jeg vil dog give dit ret i, at det kunne være lækkert, at den kan lægge tallene sammen og lave en løbende saldo. Ikke bare på kontoudtoget, men også på faktura og lignende.

Derfor vil jeg ændre dit spørgsmål til et forslag og tage det med videre til vores næste interne møde, hvor jeg vil tage en snak med udviklere, hvilke muligheder vi har. Jeg vil derfor sætte dit forslag som overvejes. Jeg vender tilbage her på indlægget, når jeg ved mere. Endnu en gang tak smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hvor langt er I i overvejelserne omkring dette? Jeg mangler det også på mine kunder!

Mette
Forslag af (500 points)
Løbende saldo på kontoudtog

Hej Britta og Mette, 

Jeg skriver for at gøre jer opmærksomme på, at muligheden nu findes i e-conomic. Jeg har nederst i tråden her forklaret, hvordan det kan sættes op. Rigtig god dag smiley

Jeg har ønsket det samme i april 2015 - her er der yderlige +3 stemmer !!

https://forum.e-conomic.dk/15941/mulighed-for-kolonne-med-saldo-pa-kontoudtog-til-kunder?show=15941#q15941

René Arpe It-konsulent
Forslag af (17.3k points)

Hej Rene,

Jeg skriver for at gøre dig opmærksom på, at muligheden nu findes i e-conomic. Jeg har nederst i tråden her forklaret, hvordan det kan sættes op. Rigtig god dag smiley

Hej Dorthe, 

Det er nu muligt at tilføje løbende saldo på kundekontokortet. 

Du kan sætte det på ved at gå ind i salg -> opsætning -> design og layout. Herinde kan du ændre i opsætningen af dit kundekontokort. Hvis du gør det og sætter en ekstra kolonne på, så vil du nu kunne få løbende saldo til at fremgå i det du sender til kunden. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)