forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Saldo af forfaldne poster på kontoudtog

+1
Hej,

Jeg kunne godt ønske at man kunne få en saldo af forfaldne poster på kontoudtog til kunden.

Jeg arbejder også i NAV og der kommer nederst på kontoudtoget, en liste over alle forfaldne poster med dato, fakt.nr. beløb samt en saldo. Og det er uanset hvilken dato afgrænsning du har sat.

Jeg ved ikke om det giver mening - det er lidt svært at forklare.

For yderligere spørgsmål/forklaring, står jeg naturligvis til rådighed.

Vh Anette
spurgt 11 Jan i Forslag » e-conomic generelt af AUK (130 points)

1 Svar

Hej Anette, 

Jeg tror godt jeg forstår dig, men for at være helt sikker, så vil jeg lige forklare, hvordan jeg opfatter dit forslag. 

Du vil i bund grund gerne kunne lave et kontoudtog, hvor alle linjer fremgår, men at der særskilt også kan ses, hvor meget af det samlede beløb, der er forfaldent. Er det rigtigt forstået? smiley


Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 14 Jan Forslag af Jesper Mieritz (72,790 points)
Hej Jesper,

Tak for hurtig tilbagemelding :)

Det er helt korrekt  - Det forfaldne beløb i perioden må gerne listes op hvilke faktura det er, så det ikke kun er et samlet beløb... Men henviser til de relevante faktura.

Vh Anette

Hej igen og tak for at følge op.

Jeg vil lade dit indlæg ligge herinde lidt, så vi kan se, hvor mange andre brugere, der ønsker denne mulig i programmet.

Jeg vender tilbage smiley

i gang× 4
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”