Hej Helge :)
Det er super relevant at holde sig opdateret på, hvilke produkter, der bliver satset på og hvilke der er på vej ud. Jeg må dog understrege, at dette helt sikkert et produkt, der bliver satset og udviklet på.
Produktet lever i flere lande, så du skal ikke kun fokusere på, hvordan det bliver præsenteret i Danmark. Her har vi blot valgt, at det hænger sammen med e-conomic for at få en direkte integration mellem de to systemer og samle support og kontakt et sted.
For at give dig et indblik i, hvilke tanker og planer, der findes for modulet, så vil jeg lige nævne nogle af punkter der lige nu er på listen. Det skal siges, at disse planer er som så meget andet, kun retvisende. Jeg kan derfor ikke love, hvordan det præcis ender, eller hvilken rækkefølge de kommer i.
Der bliver blandt andet talt om at give mulighed for at uploade filer, en hel revurdering af hele login logikken, fragt integration (denne er meget usikker, da vi er afhængige af anden part) og nyhedsmail. Der er selvfølgelig flere planer end det, men så kommer vi der ud, hvor det er 'later, not prioritized', som de selv beskriver det.
Som jeg sagde er dette ikke en rettesnor for, hvad der vil komme og hvornår, men det er de umiddelbare planer. Jeg kan sige, at der i de langsigtede planer også ligger nogle meget spændende tiltag, som jeg ikke tør lukke op for endnu. Det bliver hurtigt opfattet som en garanti, hvilket jeg ikke vil ud i. Jeg nævner det dog for at understrege, at der ikke vil blive sat så meget i værk og lavet så mange tiltag, hvis modulet var på vej ud. Jeg håber det er understreget.
Jeg har sat vores folk i gang med at kigge lidt på Nets easy, men jeg skal nok give en melding når jeg ved mere :)