Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Nets easy integration i webshop?

0
Hej, er i på vej med en integration af Nets easy i webshop? - som det ser ud, så er Easy den smarteste og bedste løsning fra Nets når det kommer til webshop betalinger, men som jeg ser det, så er lige nøjagtig e-conomics webshop en af de få der ikke har integration til Easy...!?
i Spørgsmål » Andet af (3.4k points)

1 Svar

Hej Helge,

Det er umiddelbart ikke noget jeg har hørt om herinde fra. Jeg vil dog lige undersøge det og kigge på om det er noget vi har i vores planer eller om det kunne med.

Mange tak for at gøre os opmærksomme på det :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,

tak for svar...:-)

Noget helt andet. Hvordan er jeres planer i øvrigt for Webshop og Webshop+ - er det fortsat et produkt i vil satse på?

Jeg bemærker at hos Visma er stand-alone versionen ikke længere et produkt de sælger, men at de har fået en ny webshop løsning.

Jeg håber og formoder at Webshop og Webshop+ er et produkt i vil satse på i mange år frem, men den lidt fodslæbende udvikling, får mig til at frygte at i ikke har de store ambitioner i den retning... så hvad skal vi forvente?
Hej Helge :)

Det er super relevant at holde sig opdateret på, hvilke produkter, der bliver satset på og hvilke der er på vej ud. Jeg må dog understrege, at dette helt sikkert et produkt, der bliver satset og udviklet på.

Produktet lever i flere lande, så du skal ikke kun fokusere på, hvordan det bliver præsenteret i Danmark. Her har vi blot valgt, at det hænger sammen med e-conomic for at få en direkte integration mellem de to systemer og samle support og kontakt et sted.

For at give dig et indblik i, hvilke tanker og planer, der findes for modulet, så vil jeg lige nævne nogle af punkter der lige nu er på listen. Det skal siges, at disse planer er som så meget andet, kun retvisende. Jeg kan derfor ikke love, hvordan det præcis ender, eller hvilken rækkefølge de kommer i.

Der bliver blandt andet talt om at give mulighed for at uploade filer, en hel revurdering af hele login logikken, fragt integration (denne er meget usikker, da vi er afhængige af anden part) og nyhedsmail. Der er selvfølgelig flere planer end det, men så kommer vi der ud, hvor det er 'later, not prioritized', som de selv beskriver det.

Som jeg sagde er dette ikke en rettesnor for, hvad der vil komme og hvornår, men det er de umiddelbare planer. Jeg kan sige, at der i de langsigtede planer også ligger nogle meget spændende tiltag, som jeg ikke tør lukke op for endnu. Det bliver hurtigt opfattet som en garanti, hvilket jeg ikke vil ud i. Jeg nævner det dog for at understrege, at der ikke vil blive sat så meget i værk og lavet så mange tiltag, hvis modulet var på vej ud. Jeg håber det er understreget.

Jeg har sat vores folk i gang med at kigge lidt på Nets easy, men jeg skal nok give en melding når jeg ved mere :)
Hej Jesper,

Det er rigtig dejligt at høre... Vi er nemlig ret glade for jeres webshop løsning.

Selvfølgeligt er der nogle mangler, men det lyder til i allerede er ved at adressere de fleste af dem...

Alt i alt kan vi kun anbefale andre at bruge jeres shop løsning - den er dejlig intuitiv og integrationen med economic er jo særdeles ukompliceret.
Hej Helge,

Det er jeg super glad for at høre.
Om nogen er jeg altid enig i, at der kan og skal laves forbedringer, så det er meget positivt herfra, at du mener vi adresserer nogle af rigtige områder.
Hej Helge,

Jeg lovede dig at vende tilbage i forhold til Nets easy. Jeg her prøvet at efterspørge, hvordan vi kommer til at arbejde med dette og jeg ikke fået bekræftet, at det er noget vi vil arbejde hen imod.
Derfor vil jeg sige, at det som udgangspunkt ikke er noget du skal regne med kommer i den nærmeste fremtid. Jeg vil ikke udelukke det kommer, men det er som sagt ikke i støbeskeen på nuværende tidspunkt
Hej.

Har læst denne tråd, da jeg er i overvejelser om at oprette en webshop, og også har overvejet Nets Easy. Til orientering er Easy produktet egentlig et DIBS produkt (DIBS er ejet af Nets), og vil være et af deres centrale e-commerce produkter fremover. Derfor bør I, e-conomic, seriøst overveje at integrere dette i jeres webshop. Men da det faktisk er et DIBS produkt, virker integrationen måske allerede via jeres eksisterende  DIBS integration?

Hilsen Søren
Hej Søren og mange tak for dit input.

Ved du om der findes et sted, hvor Nets/Dibs beskriver dette? Så vil jeg sætte mig ind i sagen og præsentere det for de(n) rette person(er) herinde.

Jeg er selv i gang på Google, men jeg har ikke fundet noget helt skarp i forhold til det du beskriver her :)

Hej Jesper.

Du kan læse mere hér:
https://www.nets.eu/dk/payments/online/easy/

Og hér:
https://www.dibs.dk/betalingslosninger

Men du skal måske kontakte enten Nets eller DIBS direkte for mere info.

Mange tak for det. Jeg tager et kig på det.

Jeg har allerede åbnet en chat med deres chat support for at spørge ind til forskellige ting. Jeg graver lige lidt i det hele :)
Hej Jesper.

Når nu du er i dialog med DIBS, kan du så ikke undersøge, hvorvidt webshoppen kan ændres, så man kan bruge deres testkonto funktionalitet?

En testkonto tilbyder gratis test af deres betalingsløsning, men det kræver, at en speciel parameter sendes med over fra shoppen til deres betalingsløsning, for at blive opfattet og behandlet som en test-transaktion.

Hilsen Søren
Hej Søren,

Jeg fik ikke spurgt ind til dialogen omkring testkontoen. Jeg har snakket med Dibs og vores folk herinde. Som det er lige nu, så ligger den ikke lige først for. Jeg har gjort vores folk opmærksomme på det og de har sagt, at de ikke er afvisende, men omvendt er det heller ikke noget, der kommer i denne omgang.

Derfor er min forventning, at det ikke er noget du skal vente på, men omvendt er det ikke udelukket, at vi vil kigge i den retning på et tidspunkt.

Rigtig god dag :)