forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Nets easy integration i webshop?

0
Hej, er i på vej med en integration af Nets easy i webshop? - som det ser ud, så er Easy den smarteste og bedste løsning fra Nets når det kommer til webshop betalinger, men som jeg ser det, så er lige nøjagtig e-conomics webshop en af de få der ikke har integration til Easy...!?
spurgt 11 Sep, 2018 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Helge Abrahamson (2,830 points)

1 Svar

Hej Helge,

Det er umiddelbart ikke noget jeg har hørt om herinde fra. Jeg vil dog lige undersøge det og kigge på om det er noget vi har i vores planer eller om det kunne med.

Mange tak for at gøre os opmærksomme på det :)

Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 12 Sep, 2018 Spørgsmål af Jesper Mieritz (85,250 points)
Hej Søren og mange tak for dit input.

Ved du om der findes et sted, hvor Nets/Dibs beskriver dette? Så vil jeg sætte mig ind i sagen og præsentere det for de(n) rette person(er) herinde.

Jeg er selv i gang på Google, men jeg har ikke fundet noget helt skarp i forhold til det du beskriver her :)

Hej Jesper.

Du kan læse mere hér:
https://www.nets.eu/dk/payments/online/easy/

Og hér:
https://www.dibs.dk/betalingslosninger

Men du skal måske kontakte enten Nets eller DIBS direkte for mere info.

Mange tak for det. Jeg tager et kig på det.

Jeg har allerede åbnet en chat med deres chat support for at spørge ind til forskellige ting. Jeg graver lige lidt i det hele :)
Hej Jesper.

Når nu du er i dialog med DIBS, kan du så ikke undersøge, hvorvidt webshoppen kan ændres, så man kan bruge deres testkonto funktionalitet?

En testkonto tilbyder gratis test af deres betalingsløsning, men det kræver, at en speciel parameter sendes med over fra shoppen til deres betalingsløsning, for at blive opfattet og behandlet som en test-transaktion.

Hilsen Søren
Hej Søren,

Jeg fik ikke spurgt ind til dialogen omkring testkontoen. Jeg har snakket med Dibs og vores folk herinde. Som det er lige nu, så ligger den ikke lige først for. Jeg har gjort vores folk opmærksomme på det og de har sagt, at de ikke er afvisende, men omvendt er det heller ikke noget, der kommer i denne omgang.

Derfor er min forventning, at det ikke er noget du skal vente på, men omvendt er det ikke udelukket, at vi vil kigge i den retning på et tidspunkt.

Rigtig god dag :)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”