forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Bankafstemning i flere valutaer

0
Hej E-conomic

Hvor er det bare en stor skam, at I har valgt ikke at køre mere flere valutaer i bankafsteminngen pga. I kun vil køre i grundvalutaen der. Jeg ved godt, at jeg kan trække et kontokort, men så mistes hele pointen med jeres smarte automatiske bankafstemining.

Kan du høre jeres udviklere igen (nu er det gået 1 år) om de har lyst til at genoverveje. Det vil gøre softwaret bedre til internationale firmaer, som mange af vores klienter har.

Med venlig hilsen

Jens Kirk

Webkonsulenterne

spurgt 12 Maj i Forslag » e-conomic generelt af Jens Kirk (7,480 points)

1 Svar

Hej Jens og velkommen tilbage. Det er lidt siden vi har set dig herinde ;-)

I forhold til bankafstemning i flere valuta, så er jeg helt enig i, at det er et af de steder vi kan sætte ind som vil gavne rigtig mange brugere. For et par måneder siden lagde jeg et indlæg op, hvor vi ønskede feedback på bankafstemningen, da vi i øjeblikket er igang med at forbedre lige præcis det område.

Den feedback jeg afleverede tilbage til vores udviklere havde en stor overskrift. Bankafstemning i flere valuta. 

Til en begyndelse har de kigget på, at forbedre performance i bankafstemningen, så den bliver hurtigere. De første test jeg her set af det har været meget lovende. Ud over det har de kigget lidt på et bedre flow med afstemmelse af webshop ordre og indbetalinger, som også har været noget vi har fået en del feedback på. Ingen af tingene er helt klar endnu, men det er noget der vil komme.

Fordi vi har kigget på de to ting først, så er valuta delen ikke startet endnu og jeg kan derfor ikke give et svar lige og her på, hvad status er. Jeg vil lige lade dit forslag ligge i lidt tid, så vores udviklere kan blive færdige med de to første punkter og her efter kan jeg bedre give en melding omkring, hvor vi står i forhold til valuta. 

Jeg vil for nu sætte dit forslag til overvejes. Du hører fra mig smiley

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Har du et godt tip du vil dele med andre e-conomic brugere?
- Hop herind og del det!
besvaret 14 Maj Forslag af Jesper Mieritz (50,860 points)
i gang× 5
løst× 102
besvaret× 220
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.