Hej til jer begge to,
Jeg kan sagtens forstå jeres frustration og det var også mit håb, at vi allerede nu havde fundet en løsning. Omvendt må jeg give den feedback jeg har fået fra vores udviklere.
I går her ind i, hvor svært det er at rette. Jeg vil fastholde, at de folk vi har herinde ved, hvad de snakker om. De kender trods alt den bagvedliggende kode bedre end nogen af os her.
I kan selvfølgelig have en pointe i, at selvom det er svært, så kan det kan lade sig gøre at løse. Det er meget få ting, som er direkte umulige og det er heller ikke tilfældet her.
Valget fra udviklere er taget på baggrund af vurdering omkring, hvor meget de ellers kan nå ved ikke at investere rigtig meget tid i denne sag. Jeg er helt med på, hvor irriterende det kan være, at andre ting får en højere prioritering, men det er nu engang sådan det står til.
Jeg vil ikke permernent afvise, at vi aldrig kommer til at ændre det, men jeg vil også være ærlig omkring, at det ikke ligger i kortene lige nu.
I forhold til gruppering af abonnementer, så har jeg bedt dem om at kigge på, hvor meget arbejde, der vil være i den del og der venter jeg på svar tilbage.
Hilsen Jesper.