forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Abonnementsgrupper

+1

Hej,

Vi ville gerne have at det var muligt at tildele et abonnement til en abonnementgruppe.

Endvidere ville vi gerne have det var muligt at vælge kun at køre en bestemt abonnementgruppe, når man laver en abonnementskørsel

Dette er nødvendigt, hvis forskellige abonnementer har forskellig indeksering (så vil man have forskellige grupper og så køre dem en af gangen og justere indekseringen)

Et work around kunne være at man kan ændre abonnementnummeret - så kunne man selv lave sine grupper (f..eks. 1-100 101-200 etc)

Lignende forslag, som omhandler det samme: 

18306

spurgt 12 Apr i Forslag » Abonnement af MIW (200 points)

2 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

I forhold til at kunne inddele i grupper, så vil jeg lade dit forslag stå åbent i et par uger. Det gør jeg for at give andre brugere mulighed for at byde med, hvad de mener. Det er vigtigt for at se på, hvad den brede mængde af brugere ønsker, så vi kan prioriteret rigtigt i et forsøg på at gavne flest mulige.

Jeg er helt enig i dit work around med at kunne inddele sine kundenumre på en måde, så det giver mening. Det kan være den næstbedste løsning, hvis ikke opbakningen er ret stor til forslaget om grupperne. Jeg vender tilbage.

Rigtig god weekend :)

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Har du et godt tip du vil dele med andre e-conomic brugere?
- Hop herind og del det!
besvaret 13 Apr Forslag af Jesper Mieritz (60,580 points)
Hej igen :)

Dit forslag har nu fået lov til at ligge i noget tid.

Efterspørgslen efter at kunne inddele i grupper er meget begrænset. Tanken omkring at kunne ændre nummer på abonnementet er noget jeg har hørt om før. Det var dog i forbindelse med, at man dengang ikke kunne spærre sit abonnement, og det skulle derfor bruges til at 'fjerne' de lukkede abonnementer. Det kan nu klares ved at spærre dem og derfor ser jeg ikke de forslag som gældende længere.

For at komme helt til bunds i om vi kan gøre andet med det nuværende setup, så vil jeg høre om du benytter indeksering ved selve ved kørslen? Det lyder nemlig som du gør dette. Det kan godt være du allerede ved dette, men du kan også angive et indeks på den enkelte abonnent. Her vil indekset blive divideret med prisen og herefter give en ny pris. Altså salgspris/indeks = ny salgspris.

Vil du kunne benytte dette?  Spørg endelig, hvis du er i tvivl om noget.

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Har du et godt tip du vil dele med andre e-conomic brugere?
- Hop herind og del det!
besvaret 30 Apr Forslag af Jesper Mieritz (60,580 points)
Enig - glæder mig også til der (forhåbentlig snart) sker noget!
Hej begge to,

For at være helt ærlig, så er sagen ikke kommet længere. Den er stadig et sted, hvor det giver mening, at vi udbygger i den retning.

Vores udviklere har og er stadig presset af lidt større projekter og de her mindre forbedringer er derfor ikke blevet produceret i lige så grad. Der er dog kommet lidt, men det har været forslag, som har givet værdi til flere brugere.

Forslaget her ,er sammenlignet med andre forbedringsforslag vi har liggende, ikke et forslag, der skaber værdi for så mange brugere igen. Det giver dog meget værdi for dem det gælder.
Derfor har jeg fastholdt det på listen. Jeg kan se, at der i hvert fald frem til september er planlagt andre af de her mindre forbedringer. Det bliver i hvert ikke før det. Jeg skal dog sige, at det ikke er sikkert vi kommer ind på det til den tid. Der skal vi igen kigge på alle forslag og se, hvad vi skal arbejde med :)
Efter at have ventet i et par år, er jeg bestemt også tålmodig og kan vente til oktober.
Er der ikke en eller anden måde vi bag om systemet så kan få vores abonnementer opdelt i nogle nummer-serier, så vi kan styre?
Kan I ikke hjælpe os med det, hvis vi giver jer en liste over de gamle numre og de nye vi ønsker?

Jeres abonnementsmodul er næsten ubrugeligt for os, når man ikke kan styre hvilke abonnementer, der køres med hvilke indeks og tekster.
Vi kan desværre ikke gøre noget bag om systemet. Jeg kan, som tidligere nævnt, sagtens se udfordringen og derfor er den på listen. Der er dog ikke noget at gøre på nuværende tidspunkt.
i gang× 4
løst× 105
besvaret× 258
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.