forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Mulighed for at massekonvertere/opdatere ordrer til faktura

0

Som det er i dag skal man ind på den enkelte ordre for at konvertere til faktura.

Forestil dig at du har et kassesystem eller en webshop som sender ordre til e-conomic...

Dette betyder at for hver ordre skal der foretages 3 klik for at konvertere til faktura - på hver eneste ordre..

1. klik: Rediger ordre

2. klik: Konverter til faktura

3. klik: Klik på ordre i menuen til venstre igen

Under fakturaer har man mulighed for at massebogføre fakturakladder og man kan masse bogføre kassekladdeposteringer osv.

Dette er hovedindlæg for dette lignende indlæg: ¨

24797

spurgt 30 Nov, 2017 i Forslag » e-conomic generelt af M.Kejser (190 points)
status opdateret 14 Dec, 2017 af Jesper Mieritz

1 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

Jeg kan godt se funktionaliteten mangler på ordre i forhold til faktura. Derfor vil jeg gerne gå videre med dit forslag og undersøge mulighederne for dette. Dit forslag sætte derfor som overvejes indtil vi har fået vendt den internt.

Jeg vil samtidigt lige gøre dig opmærksom på, at integrationer til webshops og lignende godt kan smide det hele ind som faktura frem for ordren. Du kan derfor helt undgå at skulle konvertere til ordre.

Der kan dog være grunde til, at man gerne vil lave ordren først og så skal man selvfølgelig gøre det. Du skal bare vide, at hos langt de fleste udbydere er det muligt, at vælge om det skal lægges ind som ordre eller faktura :)

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Har du et godt tip du vil dele med andre e-conomic brugere?
- Hop herind og del det!
besvaret 14 Dec, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (60,580 points)
Hej

Det må ligge i et tillægsmodul, vi har 2 regnskaber oprettet i det ene regnskab har i en funktion hvor vi markerer hvilke ordre vi vil overføre til  faktura.
Vi har lager som ekstra modul.

Hilsen

Jonas
Hej Jonas.

Jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener her. Hvad tænker du på i forhold til et tillægsmodul? :)