forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

godkendelse af fakturaer

+1
ønske: et felt hvor man kan godkende bilag i de enkelte afdelinger, som efter godkendelse går tilbage til færdiggørelse ved den ansvarlige herfor.
lukket som en kopi af: Smart Inbox - godkendelsesflow
spurgt 27 Nov, 2017 i Forslag » e-conomic generelt af Anne-Mette (390 points)
lukket 14 Aug af Jesper Mieritz

2 Svar

Hej Anne-Mette :)

I forhold til godkendelse, så vil jeg lige spørge lidt ind. Hvorhenne i programmet tænker du at man skulle kunne gøre det? Når du siger der er en ansvarlig og en afdeling. Kan du ikke uddybe lidt, hvem der har adgang til e-conomic og hvordan de skal kunne godkende?

Vi er nemlig i gang med at kigge på godkendelse, så jeg vil høre lidt ind til om det er i samme retning som du tænker det :)

Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 8 Dec, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (65,120 points)
bilaget kommer ind i indscannings modulet og er her indtil afd. leder har godkendt det med et hak og et nr for kontering.

herefter kan bogholderiet bogføre bilaget på den finanskonto som lederen har markeret.

som det er nu:

jeg printer alle fakturaerne ud og min leder godkender manuelt på de enkelte fakturaer.

herefter bogfører jeg dem og fører dem væk fra indscannings modulet.

 

vi skal have en slags godkendelse på bilaget til revisionen.....
besvaret 8 Dec, 2017 Forslag af Anne-Mette (390 points)
Hej Anne-Mette :)

Jeg beklager jeg først vender tilbage nu. Til en anden gang må du meget kommentere mit svar i stedet for at svare på dit eget indlæg. Hvis du gør det får jeg nemlig ikke besked om du har skrevet.

Når det er sagt, så lad os kigge på dit forslag. I forhold til godkendelse af faktura i indscanning, så vil vi i løbet af året kigge på at integrere et modul til godkendelse af faktura. Hvordan det helt kommer til at fungere er ikke bestemt endnu, men du skal vide, at vi i løbet af året kommer til at kigge på at give mulighed for godkendelse.

Jeg vil derfor sætte dit forslag som planlagt for nu. Når vi nærmer os en løsning vil jeg vende tilbage til dig :)
fint, det vil vi se frem til.
Er der noget nyt vedr. godkendelse af fakturaer i economic ?
Hej Anne-Mette og Jacob,

Som det er lige nu, så kan jeg se sagen er rykket til Q1 2019. Det er stadig noget vi kommer til at kigge på, men jeg kan se vi i følge planen starter op der. Det er derfor ikke nødvendigvis færdigt i Q1, men der begynder vi :)
i gang× 5
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”