Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Flere mulige e-mail adresser til kunder og leverandører, ordre, faktura mv.

0
Det ville være en stor forbedring såfremt man på overordnet kunde og leverandør niveau kunne tilknytte flere standart emails - ikke tilknyttet en kontakt person.

Mange kunder og leverandøer har flere email adresser der bruges til bestemte ting.  eks. ordre bekræftelse, faktura, kontoudtog osv.

Det ville derfor være godt at kunne taste ind på kunden så ordrebekræftelsen automatisk forslag ordre bekræftelses e-mailen og fakturaen automatisk ville sende til faktura mail osv.
i Forslag » Andet af (120 points)
lukket af 🔒

1 Svar

Hej Mia :)

Jeg er helt med på, hvad du mener og det giver god mening. Det er sådan, at vi på lange bane er i gang med at kigge på hele vores mailopsætning. En del af den opsætning vi vil kigge på er dette du beskriver her. 

Fordi vi vil kigge på hele opsætning af dette, så er det også noget der er planlagt lidt ude i fremtiden, da det er en større omgang at komme gennem. Som tingene ser ud lige nu, så er det planlagt til sidst i 2018 eller starten af 2019. 

Jeg er med på det kan virke som lang tid, men jeg håber du har forståelse for, at vi hellere vil bruge lidt mere tid i første omgang og så lave en god løsning i stedet for en masse halve løsninger :)

Da dette er noget, som har været beskrevet her på forum før, så vil jeg lukke dit indlæg med henvisning til et andet forslag, hvor vi har samlet alt omkring disse mail. Overskriften på det indlæg stemmer ikke helt overens med dit, men de dækker samme sag inde hos os. Det betyder altså ikke jeg lukker ideen. Jeg samler det bare på et forslag for et bedre overblik. 

Mange tak for dit forslag. Jeg skal nok opdatere på det andet indlæg, når vi nærmer os en løsning :) 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)