forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Flere mulige e-mail adresser til kunder og leverandører, ordre, faktura mv.

0
Det ville være en stor forbedring såfremt man på overordnet kunde og leverandør niveau kunne tilknytte flere standart emails - ikke tilknyttet en kontakt person.

Mange kunder og leverandøer har flere email adresser der bruges til bestemte ting.  eks. ordre bekræftelse, faktura, kontoudtog osv.

Det ville derfor være godt at kunne taste ind på kunden så ordrebekræftelsen automatisk forslag ordre bekræftelses e-mailen og fakturaen automatisk ville sende til faktura mail osv.
spurgt 23 Okt, 2017 i Forslag » Teknik og drift af Mia11 (120 points)
lukket 10 Nov, 2017 af Jesper Mieritz

1 Svar

Hej Mia :)

Jeg er helt med på, hvad du mener og det giver god mening. Det er sådan, at vi på lange bane er i gang med at kigge på hele vores mailopsætning. En del af den opsætning vi vil kigge på er dette du beskriver her. 

Fordi vi vil kigge på hele opsætning af dette, så er det også noget der er planlagt lidt ude i fremtiden, da det er en større omgang at komme gennem. Som tingene ser ud lige nu, så er det planlagt til sidst i 2018 eller starten af 2019. 

Jeg er med på det kan virke som lang tid, men jeg håber du har forståelse for, at vi hellere vil bruge lidt mere tid i første omgang og så lave en god løsning i stedet for en masse halve løsninger :)

Da dette er noget, som har været beskrevet her på forum før, så vil jeg lukke dit indlæg med henvisning til et andet forslag, hvor vi har samlet alt omkring disse mail. Overskriften på det indlæg stemmer ikke helt overens med dit, men de dækker samme sag inde hos os. Det betyder altså ikke jeg lukker ideen. Jeg samler det bare på et forslag for et bedre overblik. 

Mange tak for dit forslag. Jeg skal nok opdatere på det andet indlæg, når vi nærmer os en løsning :) 


Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 10 Nov, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (86,410 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”