Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Initialer vist på forside/ overskrift

0
Hej,

Vi mangler en funktion som vi undre os over ikke allerede er eksisterende i dette system.

Nemlig visning af medarbejder initialer pr. sag/ linje på forsiden/ oversigten under funktionen salg eksempelvis tilbud og ordre, for nemt at skabe et overblik over hvilken medarbejder der har den pågældende sag samt efterfølgende gør opfølgningsarbejde meget nemmere.

Evt. også kunne søge en liste frem efterfølgende pr. medarbejder.

Alternativt at man selv kan vælge hvilke data der skal vises, da ovenstående giver meget mere mening og værdi at få vist end det nu er tilfældet.
i Forslag » Andet af (130 points)
lukket af 🔒

1 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

Som jeg forstår det, så er problemet, at i har forskellige medarbejder på forskellige sager. Derfor ligger der en masse ordre/faktura under igangværende.

Her vil i gerne kunne få et hurtigt overblik, hvilke sager, der hører til hvilke medarbejdere.

Har jeg forstået det rigtigt? I så fald, så har vi lige nu et andet forslag under overvejelse, hvor vi kigger på at lave en avanceret søgning. Herinde skulle det så være muligt at søge på en medarbejder og herefter vises alle de ordre eller faktura som er forbundet med denne medarbejder.

Jeg tænker det kunne være denne liste du hentyder til pr. medarbejder.

Hvordan ville det fungere for dig? Ret mig endelig, hvis jeg har forstået noget forkert.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,
Ja det er korrekt forstået og den avanceret søgefunktion kan evt. være tilstrækkelig hvis ikke det samtidig også kan lade sig gøre at have på forsiden/ oversigten.

Jeg går ud fra at søgefunktionen også vil gælde i alle andre moduler eks. lager.
Jeg har før snakket med vores udviklere omkring at have det på forsiden, hvor det blev afvist med begrundelsen, at der ikke er plads nok til at have en kolonne mere.
Derfor vil jeg afvise den del.

I forhold til avanceret søgning, så ville det give mening at have for alle.
Jeg kan dog se, at de betragter det som to forskellige sager.
Den ene sag er at have det på på aftaler med lager, og den anden er at have det på alle aftaler.

Derfor kan det være, at der først bliver lavet den del til lageret, da avanceret søgning allerede findes her.
Det er dog med i overvejelserne at lave en løsning, som rammer aftaler :)

Da vi allerede har sagen kørende herinde og vi har et lignende forslag på et andet indlæg, så vil jeg lukke dette indlæg med henvisning til det andet.
Jeg vil opdatere på det andet indlæg, når der kommer opdateringer.
Kan I ikke bare slette nogle af de andre irrelevante kolonner ;-)
 
Ser frem til at høre fra jer asap.
Haha, det er jo altid et stort spørgsmål omkring, hvad der er relevant og irrelevant ;-)

Min egen lille drøm er, at disse kolonner en dag skal være brugertilpasset, så man helt selv kan vælge, hvilke kolonner, der skal vises.
Det er dog slet ikke noget der er tegnebrættet lige nu, så det er ikke fordi det er noget du skal forvente, men på den kan man jo selv bestemme, hvad der er relevant.

Men nok om mine drømme. Jeg skal selvfølgelig nok vende tilbage når jeg har et mere konkret svar til dig :)
Hej igen :)

Jeg sagde jeg ville vende tilbage, når jeg havde et mere konkret svar.

Det har jeg nu! Søgefunktionen fra lager er nu lagt over på alle aftaler med ordre.

Du kan under ordre nu lave en avanceret søgning og i denne kan du søge på den enkelte medarbejder. Du finder søgning under forstørrelsesglasset med det blå plus. Hvis du søger på en specifik medarbejder er det kun den persons ordre, som bliver vist.

Du kan ydermere også søge vores ref. i arkivet under salg.

Jeg håber det noget, der kan hjælpe dig selvom det ikke var din første prioritet. Rigtig god dag :)