Hej og tak for dit forslag :)
Som jeg forstår det, så er problemet, at i har forskellige medarbejder på forskellige sager. Derfor ligger der en masse ordre/faktura under igangværende.
Her vil i gerne kunne få et hurtigt overblik, hvilke sager, der hører til hvilke medarbejdere.
Har jeg forstået det rigtigt? I så fald, så har vi lige nu et andet forslag under overvejelse, hvor vi kigger på at lave en avanceret søgning. Herinde skulle det så være muligt at søge på en medarbejder og herefter vises alle de ordre eller faktura som er forbundet med denne medarbejder.
Jeg tænker det kunne være denne liste du hentyder til pr. medarbejder.
Hvordan ville det fungere for dig? Ret mig endelig, hvis jeg har forstået noget forkert.
Venlig hilsen/Best regards
Jesper Mieritz
Knowledge Manager, Planet WOW

e-conomic er et produkt fra
Visma e-conomic A/S
Langebrogade 1, 1411 København K
CVR-nummer: 29403473
Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
-
Hop herind og stem på de forslag du er enig i!