Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kommentar felt på kunder og leverandører

0
Hejsa

E-conomic indeholder ufattelig mange begrænsninger i forhold til andre økonomi systemer når det kommer til at lave integration med andre løsninger.

Jeg har ihvertfald ikke kunne finde en dynamisk måde at tilføje "custom felter" til jeres datasæt.

Meen fra mit udviklingsarbejde i andre brancher så findes der ofte simple løsninger som ville kunne afhjælpe begrænsningerne meget.

Hvis man på alle data modeller ... eksempelvis Kunder og Leverandører ... tilføjede et simpelt kommentar felt.

Så ville software virksomheder der laver integrationsarbejde kunne bruge dette felt til systematisk at tilføje data som kunne gøre integrationsarbejdet lettere.

 

Jeg tror i øvrigt at et kommentar felt også ville være en god ting for ALLE brugere - også dem som ikke laver integrationsarbejde!
i Forslag » Andet af (820 points)

1 Svar

Hej Søren :)

 

For at være sikker på jeg forstår dig korrekt, så har jeg lige et par opfølgende spørgsmål.

De her custom felter du nævner, hvordan skal de bruges og hvad skal de bruges til? Jeg spørger for at få en indsigt i, hvilke muligheder du efterspørger.

Du nævner også, at det vil hjælpe alle, som laver integrationer. Her bliver jeg lidt i tvivl om det er felt inde i selve applikationen du mangler, eller det er noget i forbindelse med integrationsarbejdet. Hvor henne skal dette felt være synligt?

Jeg håber du er frisk på at hjælpe mig med at forstå hele omfanget af dit forslag, så jeg kan give det bedste svar til dig :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hejsa!

jeg har arbejdet meget med alt inde for IT, inkl software udvikling, og det problem i står med på jeres hænder burde ikke være noget vildt stort at få fixet. Jeg har arbejdet med nogle vildt kloge hoveder inden for det område.

Jeg ville anbefale jer at tage en snak med vores udvikler inde fra http://www.onlinestrategen.dk/ hvis i skal have extra hjælp med udvikling

Hej og tak for at byde ind! :)

Jeg er i gang med at undersøge et andet indlæg vi ikke har fulgt til døren. Du kan se det her.

Er det samme problemstilling her? Jeg har nemlig aftalt med vores mand, der er lidt mere teknisk end mig, at jeg lige får løbet den sag i gennem og kigget på det. Hvis det er samme sag, selvom det ikke er samme sted i programmet, så kunne det være fedt at vide, at der er flere som efterspørger det og at jeg har forstået din sag lidt bedre :)