forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Kommentar felt på kunder og leverandører

0
Hejsa

E-conomic indeholder ufattelig mange begrænsninger i forhold til andre økonomi systemer når det kommer til at lave integration med andre løsninger.

Jeg har ihvertfald ikke kunne finde en dynamisk måde at tilføje "custom felter" til jeres datasæt.

Meen fra mit udviklingsarbejde i andre brancher så findes der ofte simple løsninger som ville kunne afhjælpe begrænsningerne meget.

Hvis man på alle data modeller ... eksempelvis Kunder og Leverandører ... tilføjede et simpelt kommentar felt.

Så ville software virksomheder der laver integrationsarbejde kunne bruge dette felt til systematisk at tilføje data som kunne gøre integrationsarbejdet lettere.

 

Jeg tror i øvrigt at et kommentar felt også ville være en god ting for ALLE brugere - også dem som ikke laver integrationsarbejde!
spurgt 5 Sep, 2017 i Forslag » e-conomic generelt af srehne (750 points)

1 Svar

Hej Søren :)

 

For at være sikker på jeg forstår dig korrekt, så har jeg lige et par opfølgende spørgsmål.

De her custom felter du nævner, hvordan skal de bruges og hvad skal de bruges til? Jeg spørger for at få en indsigt i, hvilke muligheder du efterspørger.

Du nævner også, at det vil hjælpe alle, som laver integrationer. Her bliver jeg lidt i tvivl om det er felt inde i selve applikationen du mangler, eller det er noget i forbindelse med integrationsarbejdet. Hvor henne skal dette felt være synligt?

Jeg håber du er frisk på at hjælpe mig med at forstå hele omfanget af dit forslag, så jeg kan give det bedste svar til dig :)

Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 19 Sep, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (79,990 points)
Hejsa!

jeg har arbejdet meget med alt inde for IT, inkl software udvikling, og det problem i står med på jeres hænder burde ikke være noget vildt stort at få fixet. Jeg har arbejdet med nogle vildt kloge hoveder inden for det område.

Jeg ville anbefale jer at tage en snak med vores udvikler inde fra http://www.onlinestrategen.dk/ hvis i skal have extra hjælp med udvikling

Hej og tak for at byde ind! :)

Jeg er i gang med at undersøge et andet indlæg vi ikke har fulgt til døren. Du kan se det her.

Er det samme problemstilling her? Jeg har nemlig aftalt med vores mand, der er lidt mere teknisk end mig, at jeg lige får løbet den sag i gennem og kigget på det. Hvis det er samme sag, selvom det ikke er samme sted i programmet, så kunne det være fedt at vide, at der er flere som efterspørger det og at jeg har forstået din sag lidt bedre :)

i gang× 7
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”